|
|
|
|
|
|
ביטול מוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוצר בתאריך 15/3 בשעות הערב, ולאחר רבע שעה שלחתי מייל ביטול.
לאחר שלא קיבלתי תשובה עד למועד ה 18/3 פניתי שוב במייל אך לא נעניתי
אתמול, ה 19/3 קיבלתי טלפון מהספק שהטלויזיה בדרך אילי. לאחר בירור קצר הסתבר שבקשתי לגמרי לא טופלה ורק היום בצהרים קיבלתי טלפון מערוץ הקניות לאחר כמעט שבוע ימים
אני רואה טיפול זה בחומרה ויותר לא אזמין מחברתכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|