פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר להסרת שיער בלייזר HL100 BEURER נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי מכשיר להסרת שיער בלייזר של חברת beurer .
אחרי שימוש ראשון במכשיר נשרפה הנורה של המכשיר , השימוש שנעשה בה לא היה עולה על 750 פולסים של אור(כפי כתוב בהוראות), נעשה בה שימוש לרגל אחת ולמתחת לזרועות, יצרנו קשר עם היבואן " יגב בע"מ " , החליפו לנו את הנורה במכשיר ללא בעיה , כי הדבר לא היה צריך להיות כך, אך לאחר שהשתמשנו עוד הפעם במכשיר, המכשיר עצמו הפסיק לפעול בנוסף לנורה נוספת שנשרפה. (השימוש במכשיר כנ"ל היה פעם אחד ,כמו בפעם הראשונה)
במעבדה של יגב בע"מ ,בדקו וראו שאכן יש צורך בהחלפת המכשיר שלנו למכשיר חדש.לאחר שקיבלנו את המכשיר החדש, עשינו בו שימוש נוסף של רגל אחת ולרגל השנייה הנורה כבר נשרפה. אפשר להבין שמספר ההבזקים שנעשה ברגל אחת לא עולה על 30 פעם.
פנינו ליבואן עוד הפעם, החליפו לנו נורה, אך אמרו שהם אינם מוכנים להחליף עוד מנורות. אנחנו צריכים לקנות כל פעם נורה חדשה בעת שריפתה.
הבעיה בעניין זה :
1. בהוראת המכשיר של היצרן כתוב: " החלפת המחסנית האור ב- SensEpil יכולה להבזיק 750 פולסים של אור (לייזר), בדרך כלל לכסות 2 רגליים, ידיים,מתחת לזרועות וקו הבקיני..." מכאן נובע שאנחנו לא מנצלים את כל הנורה, היא נשרפת אחרי שימוש אחרי שמעלים את עוצמת האנרגייה של ההבזק ונעשית הסרה של שיער ברגל אחת בלבד, לרגל השנייה הנורה לא מספיקה, ואין מה לדבר על ידיים, מתחת לזרועות וקו הבקיני, שהסרת השיער באזור זה איננה אפשרית,משום שהנורה נשרפת לאחר מספר שימושים הלא עולים על 50 הבזקי אור, מה שמנוגד לכתוב בהוראות היצרן 750 הבזקי אור!
2. עלות כל מחסנית אור כזאת היא עלות גבוהה, לכן לא הגיוני שאני לא מנצלת את הנורה והיא כבר נשרפת. הטיפולים של הסרת השיער ברגליי נעשים באופן לא מסודר, מה שגורם לחוסר יעילות בטיפול ובהסרת שיער, מה שעושה נזק בשבילי.
3. קניתי את המכשיר לפני מספר חודשים בודדים, הביטוח עדיין תקף וכבר יש לי כל כך הרבה בעיות עם המכשיר הזה, שזה לא ייתכן ולא שווה את הכסף ששילמתי עבורו.
לכן, אינני מרוצה מהקנייה שלי, בערוץ הקניות שקניתי לא היו תגובות רעות ולא היה כתוב שזה יכול לקרות למכשיר, אם היה כתוב הייתי שוקלת יותר טוב האם כדאי לקנות מכשיר זה.
עוגמת נפש, בזבוז זמן,נזק בריאותי. סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה