פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוק להגנת הצרכן בחנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסנו לחנות ומיד פנתה אלינו מוכרת חביבה ושמה סוניה והציעה לנו את עזרתה.אמרנו שאנו מעוניינים בשואב אבק נטען.המוכרת הפנתה אותנו למוצר על המדף.המחיר שהיה רשום:149 ש"ח.נאמר לנו ע"י המוכרת שמחיר הפריט במבצע
כי הפריט הוא החזרה מלקוח ואפילו לא נפתח.הבענו התעניינות במוצר והודגמה בפנינו פעולתו ולאחר שמוכרת נוספת הצטרפה אלינו וסיפרה שניקתה את האבק בחנות ביעילות רבה באמצעות מכשיר כזה,השתכנענו והחלטנו לרכוש את המוצר.
נתנו למוכרת את כרטיס הויזה,היא נכנסה למחשב שם היה רשום המחיר הרגיל:250 ש"ח.המוכרת פנתה למנהלת וזו אמרה שהמחיר שמופיע על המדף זו טעות ועלינו
לשלם את המחיר המלא.הפנינו את תשומת ליבה לחוק הגנת הצרכן פרק א' פרשנות-
סעיף 17 ב' "חובת הצגת מחיר על טובין והמחיר המחייב",פיסקה ד' האומר:"המחיר
המחייב של טובין יהיה המחיר שהוצג עליהם בהתאם להוראות סעיף זה,אף אם מחירם בקופה גבוה מהמחיר האמור". בתגובה ענתה המנהלת,שהזדהתה לפי
דרישתנו בשם גאולה( ללא רצון לתת פרטים נוספים כגון שם משפחה ות.ז):"החנות
כרגע בהעברה ואין כניסה לחנות ולא מוכרים כאן כלום".אנו מציינים שהחנות היתה
פתוחה,עם כניסתנו לחנות פנתה אלינו מיד המוכרת לעזרה ולא נאמר לנו בשום
שלב שלא ניתן לקנות אצלם במועד הגעתנו לחנות בשעות הצהריים.מה שנאמר לנו,
שבעוד כמה ימים החנות עוברת לקניון לב המפרץ והם עסוקים בהעברה והיה
רשום על ויטרינת החנות שהם עוברים בקרוב.
אנו רואים בחומרה את התנהגות אותה מנהלת שעברה בצורה בוטה על החוק.
מיותר לציין שיצאנו מהחנות מאוכזבים וללא המוצר.
מכתב זה נשלח לערוץ הקניות לפני כמה ימים ולא נתקבל שום מענה.
(נשלח ל[email protected]).מספר המוצר כפי שנאמר לנו ע"י המוכרות-31406
בזבוז זמן,הפרת חוק. סוג הנזק :
דרישה לקבלת המוצר במחיר בהתאם לחוק+מיצוי הדין בנוש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
בחנויות הערוץ ישנם מוצרים חדשים ומוצרים מחודשים שנמכרים במחירים מוזלים.
הגב' בירנבוים התעניינה במוצר מחודש בעלות של 149 ש"ח, אך הסתבר כי המוצרים המחודשים אזלו מהמלאי ונותרו רק מוצרים חדשים במחיר מלא של 250 ש"ח. החנות היתה בעיצומו של מעבר לסניף חדש ולכן חלה הטעות.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה לגב' בירנבוים.
תגובה:
הלקוחה תוכל לרכוש מוצר מחודש במחיר של 149 ש"ח.
במידה ותהיה מעוניינת בכך, תוכל לפנות טלפונית לחנות חיפה בכדי שמוצר מחודש יוזמן לחנות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה