פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בגין קניית סלון פגום נושא התלונה:
אלקריף משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2005 הזמנתי סלון "עור"במח' הזמנות, הובתח לי שהספק יחזור אלי
תוך 14 ימי עסקים וכך היה. הספק ,רהיטי אור" התקשר לקבוע יום לאספקה , יום לפני מסרתי את הסלון שברשותי ולקחתי חצי יום חופש מהעבודה, ביום האספקה התקשר הספק להודיע כי המשאית התקלקלה (מה שהתברר בעתיד כשקר) וכי הוא יתקשר לקבוע מועד חדש. לאחר שבוע ימים סבלנותי פקעה והתקשרתי לברר מה קורה?? הודיע לי הספק"רהיטי אור" (מר שגיב מנהל השרות )כי אין במלאי סלון וכי אצתרך להמתין כחודש ימים נוסף.וכי הוא יפצא אותי.

בליו ברירה המתנתי חודש ימים נוסף ללא סלון בביתי.
לאחר כ 3 שבועות הגיע הסלון סוף סוף תודה.
לפני כ 3חודשיים סלון ה"עור" התחיל להתקלף היתקשרתי לערוץ הקנית שהפנה אותי לספק , הספק הודיע לי שתוך 14 ימי עסקים יגיע אלי נציג לראות את הסלון. חלפו להם עוד שלושה שבועות ולא הגיע אף אחד.
שוב התקשרתי לספק והספק הודיע לי שהנציג יגיע רק אחרי פסח . פסח עבר וכלום לא זז. התקשרתי שוב לערוץ הקניות והערוץ שוב הפנה אותי לספק..בליו בררה כתבתי מכתיו למנהל שרות הלקוחות מר "רן זיסר" בתיקוה כי הוא יוכל לעזור.
מר זיסר כמובן לא חזר אלי אלה עוד נציגה נחמדה מערוץ הקניות לומר לי כי הענין בטיפול. יום למחרת התקשר הספק להודיע לי כי יש לו עכשיו מוביל בגבעתיים ושאגש לביתי ,אמרתי שאינני יכול עכשיו כי אני נמצא בפגישה מחוץ לעיר(מוביל??איפו נציג הלקוחות) סוף כל סוף התקשר הספק להודיע כי ב15.5.06 ישלח מוביל לקחת את הסלון מ"עור" לתיקון, וכך היה (עוד חצי יום חופש מהעבודה). שאלתי את נציגת חברת "רהיטי אור" מתי יגיע אלי הסלון חזרה..14 ימי עסקים היא הבטיחה. חלפו להם 12 ימי עסקים ואין תשובה עדיין מתי יתוקן הסלון.(איך אפשר לתקן סלון עור מיובא מחו"ל?)
התקשרתי שוב לערוץ הקניות ודיברתי עם נציגה בשם "שירי" סיפרתי לה את העניין והיא לשימחתי הביע נכונות לעזור (או לפחות כך נתנה לי להרגיש) הבטיחה לבבר ולחזור אלי ואכן חזרה והודיע לי לא ליצור קשר עם ה"ספק" וכי הענין בטיפול "אחראית ספקים" ותוך 24 שעות היא תחזור אלי.
חלפו להם 30 שעות ושום דבר לא זז התקשרתי שוב לערוץ הקניות ודיברתי עם נציגה בשם "איריס" ביקשתי את "אחראית ספקים" או את "שירי" לפחות ואיריס אמרה לי שאין אפשרות להעביר אותי אילהם וגם לא להשאיר להם הודעה לחזוראלי. הנציגה בקשה שאמתין והתקשרה בעצמה לספק והודיע לי כי הספק יחזיר לי את הסלון רק העוד שבוע וחצי.(איפוא ההתחיבות ל14 ימי עסקים שאלתי??) זאת תשובת ה"ספק" הודיע. בליאו ברירה התקשרתי היום שוב לספק לדרוש בתוקף את הסלון.
הספק בדק שוב ואמר כי אין ברירה רק ביום רביעי הבא ה7.6.06 אולי יגיע הסלון.
1. אנו משפחה בת 5 נפשות שיושבת כבר שבועיים ימים על השתיח בבית אין לכם "רחמנות".
2. אני דורש להחזיר לי את כספי בחזרה כולל 450 שח הובלה או לחלופין לקבל מיד סלון חדש.
3. עם כל זאת ברצוני לומר שבמשך שנים אני ובני משפחתי קונים מוצרים בערוץ הקניות ומעולם לא הגעתי למצב של חוסר אונים,( עד כדי להגיע לבית מרקחת וצרוך תרופות הרגעה).
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
סלון חדש במידי או החזירו לי את כספי. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
מר אלקריף תבע את הערוץ בבית משפט לתביעות קטנות ולכן הנושא ידון בבהמ"ש. תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה