פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות של ערוץ הקניות מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר לוקה בחסר וזוועתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוצר בערוץ הקניות, אחרי 3 שבועות מיום ההזמה שעברו וטרם קיבלתי את המוצר, התקשרתי לעערוץ כדי לשאול מה קורה עם זה נענתי לתדהמתי, שהמוצר שלי הוחזר לערוץ וזיכו אותי מבלי בכלל ליידע אותי מבלי לשאול מדוע המוצר הוחזר (במשך כל שלושת השבועות לא הגיע אליי שליח ולא הושאר פתק בדירה \ התקשרו אליי לתאם מועד הגעה) לטענת הערוץ זה לא מתפקידם להתקשר לשאול מדוע המוצר חזר הם פשוט זיכו אותי מבלי להודיע או לשאול אם אני עדיין מעוניינת במוצר והכי הרבה שהם מוכנים לעשות זה לדבר עם דואר שליחים לבדוק למה לא השאירו לי הודעה
שירות לקוחות שלהם לא סימטי וידידותי ללקוח כלל, הפקידה שדיברתי איתה הייתה אפתית לחלוטין לבעיה ולקח לה קרוב לחצי שעה בכלל לאתר את המוצר שלי למרות שהתעקשתי מהתחלה לתת לה מס' הזמנה על מנת להקל עליה היא התעקשה למצוא את המוצר באמצעאות פרמטרים אחרים חסרי משמעות ולא יעילים, ושלא נדבר על מחלקת התלונות שלהם, אחרי האכזבה שלי מהערוץ שלחתי להם מייל תלונה שבועיים אח"כ חזר אליי נציג תלונות שלא נתן לי בכלל להציג את עמדתי וכל מה שהיה בפיו זה תירוצים והפניית האשמות לחברת השיליחים ואף לא מילת התנצלות אחת.
אני עם ערוץ הקניות סיימתי!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הגב' רחום הזמינה ביום 01.05.06 אב לאונג', הזמנה מס' 5384457.
ההזמנה נשלחה עם דואר שליחים.
שליחי הדואר מגיעים לבית הלקוח בפעם הראשונה ללא תיאום מראש, במידה והלקוח לא נמצא בביתו מושארת הודעה על הדלת עם מס' הטלפון של סניף הדואר וזאת על מנת שהלקוח יתאם מועד נוח לאספקת המוצר.
במידה והלקוח לא יוצר קשר עם הדואר, השליח מגיע שוב ומשאיר הודעה נוספת על הדלת.
ניסו לאתר את הגב' רחום ללא הצלחה ולכן המוצר הוחזר חזרה למחסני הערוץ.
הלקוחה יצרה קשר רק ביום 28.05.06 ואז נמסר לה כי החבילה חזרה ע"י הדואר מאחר והיא לא נדרשה, כמו כן, הוצע ללקוחה לבצע הזמנה נוספת אך הגב' רחום סירבה.
המטרה של ערוץ הקניות היא למכור מוצרים ולא לבטל הזמנות, אך אין לנו שליטה על מקרים בהם הלקוח אינו יוצר קשר לתיאום אספקה לאחר שהיו בביתו מס' פעמים.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה