פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת זכייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 2.5.06 "זכיתי " במכרז של מגהץ קיטר של חברת מרפי מדגם 42510 במחיר של 526 ש"ח. באותו יום ביטלתי זכייה אחרת שלי משבוע קודם לדגם 42140 . לאחר כשבוע ב-10.5.06 פניתי לשירות הלקוחות של אולסייל ושאלתי איך קורה שניציגהם לא התקשרו אלי לקבל פרטי כרטיס האשראי כדי לשלם את המגהץ . התשוב שקיבלתי היא כנראה בגלל שהמגהץ לא במלאי במחסני אולסייל ואז שאלתי את הפקידה בשרות הלקוחות של אולסייל מתי המוצר יגיע וובתשובתה הבטיחה לי כי תוך מס' ימים הוא יגיע ואז היא תודיע לי ותיקח ממני את פרטי כרטיס ההאשראי.
וכך עברו עוד 8 ימים ולא פנו אלי כלל ושוב יזמתי שיחה לשירות הלקוחות של האתר ושוב בררתי האם המגהץדגם 42510 במלאי כבר והתשובה הייתה שלילית
אך הוסיפה הפקידה כי אוכל לקבל מגהץ אחר דגם 42503 ולהוסיף כסף
סירבתי וטענתי שהיות הנושא נמשך למעלה משבועיים אני דורש לקבל במחיר של 526 ש"ח את הדם 42503 ותוך כדי וויכוח הפקידה בודקת במחשב באיזה מחיר אני זכיתי ואז מודיע לי הפקידה שביטתי בכלל את העיסקה . דבר שלא היה ולא נברא. שלאלתי מי ביטל את הזכייה לא קיבלתי תשובה
1. תמוה בעני איך פתאום בוטלה עיסקה שלא על ידי וללא שפנו אלי מהאתר ביוזמתם ומשך כ- 3 שבועות לא היה לאוסיל את המוצר ורק לכשהתעקשתי לקבל מוצר תחליפי ללא תוספת לתשלום הזכייה פתאום פתאום התבשרתי כי בכלל ביטלתי את הקנייה.
פניתי למנהל אולסייל אדם בשם יאיר וכמובן לא זכיתי לכל התייחסות ותגובה

לעזרתכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה