פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חד צדדי של עסקה באיחור וללא פיצוי כלשהו, יחס לא אדיב בעליל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מצלמה מסוג מינולטה Z6 מאתר אולסייל בתאריך 4.6.06, שאמורה היתה להגיע בתוך 72שעות, על פי פרטי העיסקה. מצלמה זו היתה במחיר אטרקטיבי במיוחד באולסייל ובשני אתרים נוספים במשך שבוע. לאחר שבוע ימים, משלא הגיעה המצלמה, וכל המלאי אזל בשאר החנויות, התקשרו מאולסייל לבטל באופן חד צדדי את העיסקה. טענתי היא שזמן כפול מזמן האספקה עבר לפני כל הודעה, בזמן זה רכשתי מוצרים נלווים למצלמה זו, מלאי המצלמות אזל בארץ ולא ניתן לקבל מצלמה במחיר דומה, והפתרונות שהוצעו לי על ידי אולסייל היו פיקטיביים בלבד, בכדי לגרום לי לרצות לבטל את העיסקה ( הוצעה לי מצלמה משומשת / מחודשת עם אחריות קצרה במחצית - באותו המחיר (!), והוצעו לי מצלמות יקרות ב- 40-50%, מחיר גבוה ממחירן בחנויות אחרות, כאשר עלי לשאת בכל ההפרש בעצמי (כשביקשתי הנחה כלשהי כפיצוי על האיחור בהודעה והביטול החד צדדי, נאמר לי שאין ברצונם לפצות אותי בצורה זו, ואם איני מעוניין לקבל את אחת מההצעות, ה"מעליבות" שהוצעו לי, העיסקה תבוטל). בנוסף, היחס מצד נציג החברה הבכיר, אריק, היה חסר אדיבות ומתנשא - ציין שיחזור אלי מספר פעמים בתוך שעה- שעתיים, אך לא שב אלי כלל (אלא כעבור יומיים, כשאני יוזם השיחה, ודרשתי מספר פעמים לשוחח עימו). הנושא נסגר מצד אולסייל בניתוק שיחה בטון צורם, ללא כל הצעה לפיצוי כלשהי.
בזבוז זמן, הוצאה כספית מיותרת סוג הנזק :
מציאת מוצר חליפי מקביל במחיר דומה / בהנחה, כמו שהו פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה