פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר לא מקפיא ועדיין לא החליפו או ביטלו עיסקה נושא התלונה:
בן חמו לימור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב -24/10/2013קיבלתי את המקרר מסוג תדיראן דרך האתר של אולסייל, לאחר יומיים גיליתי כי המקפיא לא מקפיא פניתי לאולסייל שהפנו אותו לחב' אלקטרה להזמין טכנאי, הטכנאי הגיע פתח את המקפיא בדק וישר אמר כי קיימת תקלה ,באותו יום שגיליתי כי המקרר לא מקפיא פניתי לאולסייל בכתב וטלפונית וביקשתי לבטל את העיסקה,עבר כבר שבוע ועדיין אני עם מקרר תקול ואין לי שום תשובה
עוגמת נפש, עלבון, זלזול סוג הנזק :
מבקשת החלפת מוצר למוצר תקין או ביטול עסקה פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה