פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות למיילים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר זכיתי ביקשתי מידית, באמצאות מיילים שיחזרו אלי כשמטרתי היא לבטל את זכייתי. לצערי התיחסות החברה היתה לאחר עשרה ימים,וזאת ע"י בחורה בשם סופי שלא טרחה לברר את מצב זכייתי לפני שהתקשרה , כי אז היתה יודעת שהנושא טופל.
לצערי זמן התגובה הינו איטי ביותר ובמקרה שלי לולא הייתי פונה טלפונית יתכן והמוצר כבר היה מסופק לפני שהיא הגיבה למייל שלי, והיה ניגרם לי נזק כספי נוסף לנזק שכבר ניגרם לי. כמו כן עלי לציין שבאתר אין אפשרות להתקשרות טלפונית אלא רק ע"י פקס או מייל
לשפר את זמן התגובה. ולפרסם מספר טלפון של שירת לקוח פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה