פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבעת מורת רוח מעסקאות קנייה דרך אתר אולסייל מחב' "הום ד'קור". נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
30/8/2006
מ.ל.ב.

לכבוד: חב' "אולסייל" בע"מ.

לידי: מחלקת שירות לקוחות.

א.נ. שלום רב:

הנדון: הבעת מורת רוח משתי עסקאות קנייה דרך אתר האינטרנט.

שמי אורן עשור, לקוח ותיק באתר האינטרנט "אולסייל.

אני ובני משפחתי בצענו עסקאות רכישה לשביעות רצוננו במהלך השנים האחרונות, דבר

שהוביל אותנו לקניות נוספות באתרכם והמלצה לחברים ובני משפחה.

* הסיבה שאני פונה אליכם כיום הנה בעקבות שתי רכישות שביצעתי דרך האתר OLSALE

לקנייה בחב' "הום ד'קור", מס' העסקאות: 8028511 : כורסת טלוויזיה דגם BEUTY, מתאריך

ה- 28/2/2006 ו- 8037174 : סט קומפלט מייפל מדגם "עטרה" הכולל מזנון ויטרינה ושולחן

סלון מתאריך ה- 13/3/2006.

שתי העסקאות הללו הפכו לסיוט, טרטור לקוח ואכזבה נוראית.

כורסת הטלוויזיה הגיעה רק בתאריך ה- 22/8/2006 שהיא קרועה ופגומה, לאחר אינסוף פניות

באמצעות טלפונים ופקסים והוחזרה חזרה לחנות, כעת אני ממתין לזיכוי כספי עבורה.

הסט קומפלט דגם "עטרה" הגיע רק בתאריך ה- 19/5/2006 עם פגמים לא מעטים (ידיות

שבורות, ליקויי צבע , כתמים וסדקים) שלא תוקנו עד היום.

* בעקבות האיחור באספקת הסט מדגם "עטרה" הובטח לי פיצוי בדמות הדום לרגליים שאף

אותו לא זכיתי לראות עד היום.

במהלך החצי שנה האחרונה אני מתעסק ללא הרף בהתכתבות פקסים, טלפונים, העברת

אימיילים לחב' "הום ד'קור" ע"מ שתטפל בקריאות השירות ושתסיים בצורה הוגנת את עסקת

הקנייה הכושלת.

לסיכום אציין את אכזבתי מעסקת הקנייה, את מורת הרוח והחלטתי שלא לבצע עסקאות קנייה דומות דרך אתרכם בעתיד.


בברכה: אורן עשור.


החזר כספי סוג הנזק :
טיפול וסיום העסקה. פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה