פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור שהוזמן והוחלף 3 פעמים ועדיין נראה כסוג ג' נושא התלונה:
בנעטיה אסף שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שחשבתי שהסאגה בסיפור הזה נגמרה, התווכח לי שלא, עוד דרך ארוכה עלי לעבור בכדי להיות מרוצה הן מהשירות והן מהמוצר הקלוקל שקיבלתי.

אתחיל בהשתלשלות העניינים ברשותכם:

לאחר שההזמנה התבצעה נוצר עימי קשר מחברת "שאוב לורנץ" ונקבע איתי היום בו ישלח המוצר, באותו יום כמובן לקחתי חופש מהעבודה והמתנתי בסבלנות לשליח שכמובן איחר, בהגיעו לביתי ומסירת התנור שמחתי כל כך, אך כשעזב והחלתי בתהליך פתיחת התנור עצבו פניי, בתנור התגלתה מכה עזה בפלטה העליונה, מיידית התקשרתי לחברת "שאוב לורנץ" ולשליח והם לקחו את התנור בחזרה.

חיכיתי לשבוע לאחר מכן בו הבטיחו לספק לי תנור חדש ולא סוג ב', המוביל תיאם איתי ליום חמישי באותו שבוע כאשר ביום חמישי אחרי ששוב לקחתי חופש מהעבודה וחיכיתי למוצר, המוביל "שכח" את התנור שלי, ולא הוביל אותו, לאחר כעסים רבים על המוביל שכן הבטיח ו"שכח" שזהו מעשה חסר אחריות בעליל ובאשמתו הפסדתי עוד יום עבודה, המוביל הבטיח שישתדל לספק את המוצר ביום שישי, אם כי הסברתי למוביל (אופיר) ששוב לא אוכל לבשל לשבת ושוב אצטרך לקנות אוכל בחוץ.

ביום שישי אתם יכולים לנחש לבד, לא תנור ולא טלפון מתנצל מהמוביל.

בתחילת שבוע (שני) התנור הגיע שוב, הפעם החלטתי לפתוח על-יד המוביל את התנור, תגובתו של המוביל הייתה: "אני במקומך לא מקבל את התנור במצב הזה", התנור כולו היה משופשף וחלוד כאילו ישב שנה שלמה בשמש או כאילו עברה עליו מלחמת עולם. כמובן שהחזרתי את התנור.

לאחר כעסים רבים אל מול איש השירות ופניות הציבור של "שאוב לורנץ" (אבי) הוא הבטיח שעד סופ"ש יספקו לי תנור, התנור הגיע ביום חמישי, על פניו נראה טוב יותר מהשניים הקודמים, אך כשפתחתי אותו לעומק יותר גיליתי שגם לו, לא חסרים קילופי צבע ושברי חלודה למיניהם.



אין אני מתכוון ליצור קשר עם חברת "שאוב לורנץ" שוב, מאסתי בשירות העילג שלהם ובתנורי סוג ג' שהם שולחים אלי.

מבקש את התערבותכם המיידית בנושא.

אני דורש שיקחו את התנור הזה בחזרה, מבקש לקבל דגם טוב יותר עם התקנה ופיצוי נוסף על-פי בחירתכם וראות עיניכם כאות יפה על התלאות שעברתי עם מי מספקי השירותים שלכם.

אתם הורסים את שמכם הטוב כאתר מכירות כאשר אתם נותנים לספקי שירות כאלה למרר את חיי לקוחותיכם.

בזבוז זמן, הפסד עבודה, כסף סוג הנזק :
תנור חדש ומשודרג + פיצוי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה