פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי מתן תשובות לפקס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אולסייל.קום בע"מ, ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי לחב' אול סייל 3 פעמים פקס וזאת לאחר שהטלפנית "הוכיחה " אותי שאולי הפקס לא היה ברור או לא הגיע ולכן לא הגיבו.
הפנייה היתה בנושא שירות הלקוחות של ספק אשר אינו עומד בתנאים שהוא קבע בעצמו ואיחור באספקה של למעלה מחודש ויותר בשעה שהכסף שולם כבר לפני 3 חודשים ועדיין לא הוחזר.
והטלפניות עונות בצורה לקונית ולא נימוסית ולא ניתן לדבר עם אחראי .
כספי סוג הנזק :
ריבית על הכסף שעמד 3 חודשים (מקווה שרק 3 שכן עדיין פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה