פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב הערכה נושא התלונה:
גולן שושי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר המקרר שלי התקלקל וקניתי מקרר דרך חברת אולסייל באינטנרנט קבלתי אשור וגם התקשרו אלי לתיאום הבאת המקרר.
מאחר והמקרר לא תאם את דרישותי ולא קראתי בהסבר את תכונותיו החלטתי להתקשר ליבואן ולהסביר לו שהמקרר לא עונה לצרכי הסבירו לי מהיבואן של LG שאין בעיה ואם אני רוצה לבטל הם יבטלו למרות שהם כבר דיווחו לחברת האשראי, והסבירו לי איך להכנס למכרז ואיך להתמודד לפני שאני קונה, השירות היה אדיב וטוב.
בחופש סוכות נסעתי לאולסייל בהרצליה גם שם הצוות היה מעולה הן בשירות והן ביחס קניתי מקרר לפי צרכיי, כשהסברתי לאיש המכירות שאין לי כרגע מקרר ופשוט לוויתי מקרר הוא ניסה לעזור לי ולמחרת שליח לי את חברת ההובלות עם המקרר, ולאחר יומיים הגיע טכנאי של החברה להדריך אותי בנוגע למקרר,
אני מפרסמת את המכתב הזה שחברות אחרות יראו שאפשר לתת שירות טוב ושירות אדיב ושגם הלקוח יהיה מרוצה.
יישר כח לאיציק ממכירות LG שעזר לי מאוד.

בתודה מראש שושי גולן

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה