|
|
|
|
|
|
מקרר פגום |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!(העתק ממכתב ששלחתי למועצה לצרכנות)
בתאריך 30/1/07 רכשתי מקרר דרך האתר olsale. של הספק א.ס בע"מ עם תעודת אחריות של BELLRS
המקרר הגיע כבר לאחר כמה ימים אך הגיע עם זכוכית מגירה שבורה..כבר באותו היום פניתי לכל הגורמים הרלוונטים
ואלו הבטיחו לשלוח לי את הזכוכית "כבר בשבוע הבא". עד לתאריך 22/2/07 אני מתקשר כל כמה ימים לחברת BELLRS
על מנת שיספקו לי את הזכוכית והם ממשיכים לטרטר אותי בתירוצים ומפילים את האחריות על גורמים אחרים.
כמו כן, א.ס בע"מ לא עונה כלל לטלפונים שלי מאז שהודעתי לו שהזכוכית שבורה.פניתי לחברת האשראי והם לא הצליחו
לקשר אותי לא.ס בע"מ אלא אל olsale..שהבטיחו לחזור כרגיל...אשמח לקבל יעוץ בנושא..
|
מוצר פגום |
סוג הנזק : |
זכוכית חדשה עד מחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אולסייל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|