פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה מאתר אולסייל מספר מכירה 12025492 נושא התלונה:
לוי ארנון שם/כינוי:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 03/03/07 הגשתי הצעת רכישה לכורסת TV מבית דסל במכירה פומבית באתר אולסייל,כאשר ציינתי במפורש שהמוצר ייאסף עצמאית ע"י הלקוח.
בתאריך 04/03/07 קיבלתי מייל מחברת אולסייל המאשר את העסקה ואת האיסוף העצמי גם יחד ובו רשום הפרטים הבאים: "הננו מאשרים ביצוע עסקה בהתאם לפרטים המופיעים לעיל,
ונוציא חשבונית מס בהתאם.
2. מסמך זה ישמש לכל דבר ועניין כאישור קיומה של העסקה
ולעניין תקף תעודת האחריות של המוצר הנרכש
נא להדפיס אישור זה ולצרפו לתעודת האחריות.
3. עוסק מורשה המעוניין בחשבונית מס מקור מתבקש לפנות
טלפונית ותומצא לו חשבונית מס באמצעות רשות הדואר."
בתאריך 06/03/07 התקשרתי לספק כדי לוודא שהמוצר מוכן לאיסוף ושם נאמר לי כי לא הוחל לבצע איסוף עצמי כפי שצוין בזמן הרכישה ועלי לשלם לספק תוספת של 285 ש"ח עבור המשלוח.כמובן שסירבתי מפני שהאיסוף צוין ואושר בקבלה שמספרה: 7026480.
הספק הציעה לבטל את הרכישה.כמובן שאם הדבר היה הפוך היו נדרשים ממני דמי ביטול עסקה!
תגובתכם בעניין חשובה המשך יום טוב.
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה