פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר ובקשה לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/3/07 רכשתי מכשיר טלפון אלחוטי פנסוניק באתר אולסייל במחיר של 412 ש"ח כולל דמי 39 ש"ח (סה"כ 451 ש"ח). יומיים לאחר מכן נתקלתי במכרז דומה של אותו מכשיר באתר אולסייל ובו מחיר טוב יותר ולכן החלטתי לרכוש את אותו המכשיר במחיר של 389 ש"ח (345+ 39 ש"ח דמי משלוח). למחרת היום יצרתי קשר עם אולסייל וביקשתי מהם לחייב אותי רק על מכשיר אחד מבין השניים ומכיוון שהמכשיר הראשון כבר נשלח (המשלוח של המכשיר השני לא יצא מאולסייל נכון לאותו יום, נבדק באביב שיגור), אני מבקש לחייב אותי על מהמחיר הזול יותר מבין השניים (345 ש"ח) כולל דמי ביטול של המכשיר הראשון (5%) ודמי משלוח של החבילה שכבר יצאה מאולסייל. בפנייה הראשונה שלי לאולסייל, הרעיון נשמע סביר לטלפנית והיא מסרה לי שהיא תחזור אליי עם תשובה, ועל פניו אין סיבה שתהיה בעיה. אני מזכיר שמדובר באותו סוג של מכשיר טלפון, כאשר אני מוכן לספוג את דמי הביטול כמתחייב בתקנון כולל דמי המשלוח שכבר יצא, אני בסך הכל מבקש לשלם את הסכום הנמוך יותר ולהשאיר את המשלוח הראשון שיגיע, עבורו הייתי אמור לשלם את הסכום הגבוה יותר. לאחר זמן מה, חזרו אליי מאולסייל וטענו שהדבר אינו מקובל ונוגד את התקנון, ואם אני מעוניין במכשיר השני (שהוא אותו מכשיר!) אני צריך לקבל את המכשיר הראשון, לדאוג להחזרתו לאולסייל, ורק אז לממש את ההצעה השנייה שלי כאשר אני בדרך סופג פעמיים את דמי המשלוח (39*2=78 ש"ח) ודמי ביטול (5% מההצעה הראשונה והיקרה יותר). למרות שניסיתי להסביר לאחראית בחברה שמדובר באותו מכשיר וכמו כן הדבר לא נוגד את התקנון, נעניתי שוב ושוב שזה מסובך, בלתי אפשרי ושאר תירוצים. התקבל אצלי הרושם שעבור אולסייל הלקוח הוא קודם כל תחבולן, שמנסה לפגוע במערכת, כשבעצם אני רק עמדתי על זכותי למצוא מחיר טוב יותר ולא חלילה לנצל לרעה את שיטת המכרז של אולסייל. דבר מגוחך לא פחות הוא שבאולסייל בכל מקרה חייבו אותי פעמיים על שתי ההצעות ורק בחודש הבא אני אקבל החזר כספי על אחת מהן.אז מדוע לא יכלו הם לבוא לקראתי ולהחזיר לי סכום ההצעה הגבוהה יותר בניכוי דמי ביטול כמקובל..? חבל מאוד שחברות כאלו לא מנסות לבוא לקראת הלקוח. בסופו של דבר פרנסתן תלויה בו. אני רוצה לציין לטובה את האחראית (ליאת שמה כמדומני), שניסתה לבוא לקראתי, אני מניח שאת האשמה יש לתלות במנגנון המסואב של חברת אולסייל. אני נוהג לרכוש מוצרים רבים ברשת (אפילו רכב חדש קניתי באתר מתחרה !) וצר לי שאני נתקל ביחס רע שכזה ללקוח מצד חברה כה מצליחה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה