פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר שעליו שולם. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשית ברצוני לציין כי לפני תלונתי בפרהסיה דרך אתר תלונה, יצרתי קשר פעמיים עם חברת אולסייל באופן עצמאי על-מנת למצוא פתרון. אולסייל בעדינות התנערה מאחריות, וע"כ אני מגיש תלונה זו דרככם.

להלן נושא התלונה:
ב-18/8/2004, קניתי דרך אתר אולסייל מוצר בשם "היתושון - הלהיט המחשמל – מבית -MILLENNIUM - + מתנה - סט מברגים קומפקטי" (הזמנה מספר: 569666). כבר באותו יום חוייב כרטיס האשראי שלי עבור העיסקה.

באפשרויות משלוח ציינתי שאני מבקשת איסוף עצמי, וזאת מאחר שתכננתי להיות באזור בכל מקרה. בתגובה קיבלתי מאולסייל "אישור עיסקה/קבלה" בה כתוב במפורש: "במידה והמוצר הנרכש לא יאסף בתוך 10 ימי עבודה .. ישלח המוצר לבית הלקוח..."

לבסוף לא באתי לאסוף את המוצר, אך בניגוד לנאמר, המוצר מעולם לא נשלח אלי.

כעבור זמן, ניגשתי לאתר אולסייל, ובסעיף "שלח חוות דעת" בנוגע למוצר, הערתי להם על כך שהמוצר מעולם לא התקבל, שיערתי שההערה תטופל, ושכחתי מהעניין.

לפני כמה ימים ערכתי סידורים במסמכים, ונזכרתי במוצר ששולם אך מעולם לא התקבל. שלחתי מכתב (אי-מייל) לחברת אולסייל עם כל פרטי העיסקה. כעבור זמן סביר מאוד (וזה ייאמר לזכותם - זמן תגובה מהיר מאוד למכתבים!), קיבלתי טלפון מנציג שירות שהסביר לי: 1- בחרתי באיסוף עצמי, ולא אספתי - אני אשם. 2- הוא נתן לי מספר טלפון של הספק, "תנסה לדבר איתם".

שלחתי לאולסייל מכתב נוסף בו פירטתי ש1- כפי שכבר כתבתי, הם התחייבו ש"במידה והמוצר הנרכש לא יאסף .. ישלח המוצר לבית הלקוח...". ו2- הטלפון של הספק אינו מחובר. דרשתי מהם מוצר חלופי תוך שאני מציין מוצר זהה (ספק אחר) הנמכר באתר אולסייל.

היום קיבלתי מאולסייל מכתב וזה לשונו: "למלכה שלום בהמשך לפנייתך לקוטל היתושים מדובר על הזמנה משנת 2004 של ספק טייגר שאנחנו כבר לא עובדים איתו-אין לנו מה לעשות עם ההזמנה-לפי התקנון הלקוח צריך לאסוף את המוצר עד תום זמן האספקה מכיון שעשיתם באיסוף עצמי שיהיה לכם המשך יום נעים שרות אולסייל "

סליחה?!?!? לפי התקנון "לא פנה הזוכה לספק תוך הזמן הנקוב במכרז כמועד האספקה לתיאום האיסוף העצמי, רשאי הספק לבטל את זכייתו."
א- אם זו אכן אותו התקנון שהיה בתוקף בזמן ביצוע העיסקה, איך זה שחברה משדרת מסרים כפולים?? בתקנון כותבים "רשאי הספק לבטל" ובאישור עיסקה קבלה כותבים "...ישלח המוצר לבית הלקוח...".
ב- גם אם זו אכן אותו התקנון, האין "לבטל את זכייתו" כולל גם ביטול החיוב עליו?

זהו. התנערות טוטאלית מאחריות, ביודעין שהאזרח הקטן לא יטריח את עצמו לסחבת מייגעת עבור כמה פרוטות.

הספק לא ביטל את העיסקה, ואתם התחייבתם לשלוח את המוצר! תעמדו במילה!!! לא ייתכן שתזלזלו בלקוחות שלכם ותפטרו אותם בהינף יד!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מוצרים זהים לאלה שהוזמנו + פיצוי הולם עבור עוגמת נפש וסחבת מייגעת! פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה