פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לתת שרות למוצר שבאחריות נושא התלונה:
פרלמן גלעד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי משקל מטבח אלקטרוני שקניתי דרך אתר המכירות אולסייל (שם הספק טייגר) שעד תאריך הפנייה לחב' טייגר היה עדיין במסגרת אחריות.
בתאריך 4/9/05 צלצלתי לחברת טייגר (כפי שהם השאירו בהוראות ללקוח בין השעות 14:00 ל- 17:00) ואמרתי שמשקל המטבח הדיגיטאלי שברשותי סובל ממספר תקלות:
1. הוא זולל מזה זמן את הבטרייה – בתוך יום הוא מרוקן אותה.
2. הופיעה פתקית לבנה (מבפנים) על צג המכשיר.
הפקידה אמרה לי שאולי לא כדאי לי לתקן אלא לשדרג לדגם חדש שיש ברשותם. אמרתי שכרגע איני מעוניין וכל עוד האחריות בתוקף אני לא מעוניין להוסיף כסף. הפקידה, אם כך, אמרה לי להגיע בעוד יומיים בין השעות 14:00 ל- 16:00 לנק' השרות היחידה שלהם בנווה יהודה ליד סביון.
וכך הייתי צריך באמצע יום עבודה לנסוע לשם ולתת את המכשיר. לבסוף כשמצאתי את המקום (למקום אין שילוט ברור וקל מאוד לפספס), פגשתי בפקידה ששוב ניסתה לשכנע אותי לשדרג את המכשיר. שוב סירבתי ונתתי את המכשיר לתיקון. לאחר 7 ימים ניסיתי להתקשר אולם מיד ענתה מזכירה של מספר סלולארי. לא היה לי ברור מה זה ולא השארתי הודעה. לאחר 3 ימים נוספים שלחתי אי למייל לכתובת שעל אישור העסקה וקבלתי תשובה שהמכשיר עדיין לא חזר מתיקון. לבסוף בתאריך ה- 26/09/05 לאחר שבועיים וחצי (ואנחנו חיים בתקופה שמכשירי חשמל מורכבים הרבה יותר מתוקנים בתוך 48 שעות שלא לומר שבועיים וחצי) השאירה לי הפקידה הודעה שהתקלות לא במסגרת האחריות וטענה על כך ש"טיפלתי במכשיר".
לא הייתי מוכן לקבל את טענות חב' טייגר שהקלקול הנ"ל אינו במסגרת האחריות ואת העלבון שהמכשיר טופל כביכול על ידי (ומוכן להישבע על כך בבימ"ש – אם אצטרך). וברור שרק הגיוני הוא שלא היה לי אינטרס גם אם רציתי או היה לי יכולת, "לטפל" במכשיר שכן הוא במסגרת האחריות!
פניתי שוב לחב' טיגר ובקשתי גם מחברת אולסייל שתתערב למעני. חב' אולסייל ענתה לי שהיא העבירה את הטיפול לספק וחב' טיגר ענתה לי שהיא תבדוק שוב. לאחר מעל חודש שבהם לא קבלתי אף תשובה. פניתי שוב לשתי החב'. חב' אולסייל אמרה לי לפנות מעתה ישירות לספק ואילו הפקידה בח' טיגר אמרה שהחברה עדיין עומדת בטענתה. לבקשתי לדבר עם הטכנאי (כדי שאוכל להתעמת איתו על טענותיו כלפי) או עם המנהל, נתקלו בסירוב.
כתבתי שוב לחב' אולסייל אי מייל והסברתי להם שאין לי כל עיניין עם חברת טיגר ושאת המכשיר קניתי מחב' אולסייל שטייגר הוא הספק שלהם (ולא שלי), ושאני דורש שייגבו אותי מול חב' טייגר בכדי שאקבל את השרות שאני זכאי לו או שיחזירו לי את כספי!
עד ליום זה (ה- 9/11/05) טרם קבלתי כל תשובה מהם.

על פי הבנתי, במסגרת האחריות, כל שעליי לעשות הוא להביא את המכשיר לחברה והיא מחויבת לתקן אותו (אלא עם מדובר בשימוש רשלני או חבלה – ולא כך הדבר שכן אופיים של התקלות בלבד מעיד על כך)

לקבל את שרות האחריות למוצר לו אני זכאי כחוק (או לח פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה