פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר בזמן ושקרים מתמשכים. נושא התלונה:
rudis raya שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי תנור מאולסייל בתאריך 13.8.07,הזמנה שמספרה 7068556.עוד באותו יום דאגתי להיתקשר ולבדוק שהקרטיס עבר ושההזמנה ניתקבלה והכול בסדר.הסברתי את המצב שאין לי תנור בבית ואין לי איך להכין אוכל בעצם ואם יקח להם 14 יום להוביל את התנור אז אולי אני אפילו אבוא לקחת אותו למרות חוסר הנוחות כי אני גרה בכרמיאל.
אמרו שהוא לא במלאי ושאני לא אבלבל להם את השכל יש להם בכל זאת 14 יום לספק לי את המוצר אבל הם היו אדיבים ואמרו שישתדלו להביא כמה שיותר מהר.
כך עברו להם שבועיים ואין קול ואין עונה.
ב 26 לחודש התקשרתי לבדוק בכול זאת מה קורה עם התנור על שנענתי שכבר מעבירים את הפרטים לחברת ההובלות(ומה היה לפני זה??) והם יצרו איתי קשר.
יום שני אין קול ואין עונה ואני מתקשרת עוד פעם ודורשת תשובה ואז אומרים שיש להם זמן עד יום חמישי,30 לחודש,כי 13 + 14 ימי עסקים מקבלים 30 לחודש.
היום ,29 לחודש אני עוד הפעם מתקשרת לבדוק איך התנור יגיעה מחר עם עדיין לא יצרו איתי קשר?
אהה
ואז מתגלה שהתנור עוד לא יצא לשום מקום,חברת ההובלות בכלל לא מעודקנת והכי מוקדם שהתנור יכול להגיעה אליי זה יום שלישי בעוד שבועה.ה-4 לספטמבר.
בדרך שמעתי שהתנור בכלל לא היה במלאי-אז מי מהם שיקר לי החל מיום ראשון?
שמברת ההובלות עושה הובלות לצפון רק בימי שלישי-למה זה אמור לעניין אותי.
שאני מתומתמת וכול מי שדיבר איתי לפני זה גם כי 13 ועוד 14 ימי עסקים זה בהחלט ה 2 לספטמבר כי את היום הראשון לא מחשיבים-מאיזה סיבה לא ברור כי כתוב בתקנון שהחל מיום קבלת האישור והאישור התקבל ב-13 לחודש.
כמובן הציאו ל לבטל את ההזמנה,אפילו בחינם,נדיבות לב מדהימה,כי עם הייתי רוצה לבטל בגלל סיבה שלי הייתי משלמת 100 ש"ח,ועם זה באשמתם אז כאילו חינם,תגידי תודה,מה חיכית חודש לתנור?לא היה לך איך להכין אוכל?נפצה אותך!ב 50 נקודות מועדון!מזל שהתיקרה לא נישברה מרוב קפיצות השמחה שלי.
ועדיין התנור לא מגיעה בזמן ואני מיואשת ולא יודעת מה לעשות,כמובן שכבר שילמתי עליו,וכבר חיכיתי כל כך הרבה זמן אז מה אני אבטל(בשמחה ,כבר בא לי להקיאה מכל הסחבת הזאת) ואחכה עוד חודש לתנור אחר?
עלבון,כספי, סוג הנזק :
פיצויי והבאת המוצר ליעדו בזמן. פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה