שירות לקוי וחובבני |
נושא התלונה: |
יום שני 22 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.10 הזמנתי מערכת קולנוע ביתית המיודעת לשימוש ביום הולדתה של בת זוגתי , אשר התקבלה אצלי לאחר כשבוע.
מיד לאחר הגעת השליח ביצעתי התקנה של המערכת על גבי הקיר (חציבה ותליית רמקולים ע"י בעל מקצוע) , ולהפתעתי הרבה , הבחנתי כי הרמקול הרצפתי תקול , עקב מכה אשר עיוותה את צורתו.
התקשרתי למחרת בבוקר לאולסייל , ושם נמסר לי כי עליי להחזיר את המוצר (הרמקול הרצפתי בלבד , שכן הרמקולים תלויים בקיר) ע"י שליח שיגיע תוך כמה ימים.
והם יחליפו לחדש. לאחר כשבוע הגיע אלי בשנית השליח (מבלי לתאם מראש , ולכן נאלצתי לצאת מהעבודה בכדי לאסוף את המוצר) , ולהפתעתי הרבה גם המוצר חזר עם אותו פגם בדיוק (ובדרך מפתיעה חזרה אליי עם באותו אופן בה ארזתי את המוצר הראשון , ואפילו נשארה בקופסא פיסת צינור ששימשה אותי להתקנת המערכת בקיר בדיוק כפי שהנחתי אותה ושלחתי לחברה).
התקשרתי בשנית , ונמסר לי ע"י החברה כי עליי לשלוח שוב את המוצר והם יחליפו שוב. הסברתי לאחראית שירות הלקוחות , ליאת , כי הזמנתי את המערכת כדי להשתמש בה ליום הולדתה של בת זוגתי , ואין לי אפשרות להישאר בלי מערכת מאחר שזו הסיבה שהזמנתי אותה מלכתחילה. ליאת הסבירה לי שזהו הנוהל ושאין דרך אחרת , ולכן כך עשיתי.
בינתיים , כשהתקשרתי לחברה בכדי לברר את גורל המוצר אשר הזמנתי , הופתעתי לגלות כי המוצר אזל מהמלאי בינתיים , ושעלי להמתין עד שיתחדש (!!)
כמו כן , אחראית שירות הלקוחות , לא הייתה מעוניינת לשוחח עימי , והנציגים התייחסו בצורה מחפירה ומתחת לכל ביקורת.
יש לציין , שאחת הסיבות שהזמנתי דווקא מאולסייל ולא מחברות אחרות (למרות העובדה שבאתרים אחרים המוצר נמכר בעלות נמוכה יותר) , היא מאחר ומדובר בחברה גדולה אשר פועלת מספר שנים בארץ,ועל כן חשבתי שאקבל שירות כראוי.
זהו השירות החובבני ביותר שבו ניתקלתי בחיי , לא ממליץ לרכוש בחנות זו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר לחדש , או , לחילופין לדגם מתקדם יותר ללא עלות + פיצוי עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|