פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא התקבל המוצר- ולא הוחזר הכסף נושא התלונה:
עוזיאל אייר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
סיפור ארוך ומעצבן במיוחד. לקחו כסף ולא נתנו מוצר. וגם לא החזירו את הכסף:

ב20.9.05 רכשתי במכרז רדיו דיסק לאוטו- מתנה לחבר. כעבור כשבוע התקשר אלי שליח, וביקש להביא לי אותו לכתובת שסיפקתי של ביתי בתל אביב. שעות המשלוח לא היו הגיוניות מכיוון שהיו שעות עבודה שלי, ולכן הציע השליח שיביאו לי את החבילה למשרד. הסכמתי- ונאמר לי שתוך 3 ימים תגיע החבילה. כשבועיים לאחר מכן- כשלא הגיע שום חבילה החלתי במסגת טלפונים. אולסייל התנערו מהאחריות, ושלחו אותי לספק (ישפאר) ישפאר נתנו לי את הטלפון של חברת השליחים- שלא ענתה לטלפון אף פעם. למחרת התקשרתי שוב פעם לישפאר שהבטיחו שיטפלו לי בעניין. מובן שלא הגיע החבילה. שהוע מאוחר יותר שוב טילפנתי לאול-סייל ושוב קיבלתי הבטחות סרק.
לבסוף, כחודש וחצי לאחר ההזמנה הראשונה התקשרתי לאולסייל בבקשה שיבטלו לי את המשלוח. הפנו אותי שוב לספק- ישפאר. בישפאר הטלפנית בכלל לא הקשיבה למה שאמרתי לה והתחילה לשלוף לי פרטים על הזמנה שאח שלי בכלל עשה (אין שום קשר אלי), ולבסוף אחרי שהסברתי שזה לא אני שמה אותי בהמתנה. מקץ רבע שעה היא חזרה אלי ואמרהלי לרשום ברקוד של המשלוח. התעצבנתי ואמרתי לה שאני לא רוצה שום ברקוד- אני רוצה לבטל. היא התווכחה איתי, ולבסוף ניתקה לי בפנים! התקשרתי לאולסייל- והסברתי את המקרה וגם שם, להפתעתי ניתקו לי את השיחה. לבסוף התקשרי להנהלה של אולסייל, ושם הבטיחו לבטל את המשלוח. השיחה התקיימה ביום חמישי, ואמרו לי שיבטלו את העניין ביום ראשון. לא הבנתי מדוע- אבל הסבירו לי שזה סוף יום העבודה. מכיוון שהשעה היתה 15:15 לא נראה לי הדבר סביר- ואז טענו כי יש בעיות במחשבים. לבסוף הסכמתי- אך כמובן שלא קיבלתי שום ביטול והחזר.
שבוע מאוחר יותר התקשרתי לויזה, על מנת לבטל את החיוב. אך נאמר לי שהחיוב כבר נעשה ושאי אפשר לבטל את מה שכבר חויב. כשהסברתי שהחיוב נעשה שלא כדין, הציעה הטלפנית שנתקשר יחד לאולסייל. באולסייל בכלל לא הסכימו לדבר עם ויזה, ורצו שנדבר בלעדיהם. התעקשתי ואז סיפרו דבר חדש- אני לא אוכל לקבל החזר כספי עד שהמוצר לא יוחזר למחסנים שלהם. דבר מגוכח שכן- אין הדבר נוגע לי אלא הוא הליך פנימי, ומכיוון שאחרי שרדפתי אחריהם במשך חודשיים ולא קיבלתי את המוצר אלי- האם אלי לסמוך עליהם שהם ידאגו לעניין?! התשובות שקיבלתי הן: א. אלה הם הנהלים ב. אם אני לא סומך עליהם אז לא הייתי צריך להזמין מהם. ביקשתי לדבר עם האחראית. סיפרו שהיא לא נמצאת. ביקשתי את הקו הישיר שלה- אמרו שאין. מקץ חצי שעה של ויכוחים, כל העת עם נציגת ויזה על הקו, שמו אותי בהמתנה של 20 דקות לאחראית שבאורך פלא נמצאה (אני יודע את הזמנים כי יש מונה זמן במכשיר הטלפון שלי). כך לאחר 50 דקות האחראית נתנה לי את אותן התשובות.
חודשיים עברו. אין מוצר ואין כסף! ואני- אובד עצות
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי+ פיצויי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה