הטעיה על-ידי איש מכירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 24/07 רכשתי 2 טלויזיות באמצעות איש מכירות של אולסייל לאחר שפנה אלי, בעקבות אי זכייתי במכירה אישית. באותה תקופה היה מבצע אולימפידה ונתנו החזר של 200 ש"ח על קניית טלויזיה 32" בקנייה אישית. ביקשתי לרכוש 3 טלויזיות במחיר שהציע ולהינות מהמבצע . שאל למספר כרטיסי האשראי שברשותי ומצא שיש לי שתי חשבונות באולסייל. וטען שעבור כל כרטיס אשראי אקבל החזר . בפועל התקבל החזר עבור כרטיס אשראי יחיד . והחברה הציגה טיעון, שלא הוצג על-ידי איש המכירות כאילו מגיע להנות מהמבצע פעם אחת לכל בית אב.
יוצא איפוא , איש המכירות מרמה את הלקוח והחברה מסרבת לקחת אחריות.
פנייתי בפקס' נענתה לאחר שבועיים בעל-פה , שהחוקים הטבה אחת לבית אב.
באותו אירוע הובטח 3 שנים אחריות בבית הלקוח על הטלויזיות של חברת אולסייל . בפועל התקבלה תעודת אחריות של ניופאן לשנה בבית הלקוח ושנתיים במעבדה.
|
עוגמת נפש מהתנהלות החברה |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 200 ש"ח + אחריות 3 שנים בבית הלקוח כפי שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|