פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהספקת הציוד ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/10/08 הכנסתי הזמנה של מיטת נוער רוחב וחצי NEW COMFORT דגם שנטי (מס' אישור עסקה/קבלה 7144756) דרך אתר האינטרנת של אולסייל והיא נקלטה בתאריך 15/10/08
יש לי את חשבונית האתר שמראה כי זמן האספקה הינו 35 ימי עבודה.
מציין ש היות התאריך 1/1/09 והמיטה עדיין לא הגיעה.
לאחר טלפונים ועצבים רבים עם מנהל (ארז) של אולסייל נאמר כי הוא עושה את המירב על מנת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו אבל זאת ללא יועיל מכיוון שהמוצר עדיין לא הגיע.
מציין כי דיברתי עם אבי 036826008, 036811549 זה שאחראי על זמני ההספקה של המוצרים ואף מנהל החנות שבא המיטה נמצאת.
וגם זאת ללא יועיל בנוסף לכך מדגיש כי הטלפונים עמו לא נעימים.
אני כבר נמצא כרגע באפיסת כוחות ואני לא יודע למי ליפנות ומה לעשות בנידון.
מבקש את התערבותכם במיידית או יעוצכם.
ניסים
לידיעה.....
לפני שהגשתי את התלונה שוב הבטיחו לי שהמיטה דגיע ביום ראשון 4/01/09 וכמובן ששוב דחו את מועד הגעת המיטה. מבחינתי הדבר גרם לי סבל נפשית ובעקבות אי עמידה בזמני הניפוק ביטלתי את ההזמנה של המיטה. מציין שאני מחכה להחזר כספי מלא מצד החברה .

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם, הוזלה משמעותי במחיר המיטהי (כבר לא רלוונט), והורדת הספק מאתר של אולסייל וזאת על מנת שלקוחות אחרים לא יפגעו כמוני. פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה