פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר שהוזמן ומשך החזר הכספי ארוך מאוד (כשבועיים)b נושא התלונה:
גורדון דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/12/2008 הזמנתי מקליט די.וי.די. (מס' ההזמנה 7155079) מאתר של אלסייל (זכייה במכרז אישי). בדף המוצר היה רשום זמן הספקה 14 ימי עבודה.
בתאריך 21/12/2008 הודעתי להם שאני ומשפחתי נאלצנו לצאת לחו"ל עד 2/01/2009 ולכן אני מבקש שלא ישלחו את המוצר אלי בתקופה הזאת.
בינתיים התחילה מבצע עופרת יצוקה בעזה וכל מה שהתרחש אחרי חזרתנו ארצה היה ברקע של המלחמה.
כמו כן, חזרנו ארצה בתאריך 5/01/2009 ומיד התקשרתי לאולסייל ע"מ לברר מה קורה עם המוצר שהזמנתי. התשובה הייתה שמפני שהודעתי להם שאנו נעדר מהבית המוצר עדיין לא נמצא במלאי אבל הוא יגיע תוך מספר ימים.
ברגע זה אני ביקשתי ביטול העסקה ללא תשלום הקנס של 100 ש"ח שצריכים לשלם לפי תקנון האתר בעת ביטול עסקה. למחרת פנה אלי ליאור מקשרי לקוחות של אולסייל והציע לי לחכות עוד מספר ימים עד שהמוצר יגיע והם יבטלו לי את דמי המשלוח (29 ₪). הסכמתי בתנאי שהמוצר יגיע במשך שבוע ימים ובמידה ולא, ביקשתי ממנו שיבטל את העסקה. כמובן אחרי שבוע המוצר עדיין לא הגיע (במשך השבוע התקשרו פעמיים להודיע לי שהמוצר עדיין לא הגיע ושיבטלו לי את דמי המשלוח) ואז ביקשתי שוב ביטול עסקה. אחרי עוד יום אחד אותו ליאור התקשר שוב והודיע לי שהמוצר נמצא אצלם במחסן ואני יכול לקבל אותו ביד אם אני נמצא בסביבה (אחרי שבתחילת השיחה הוא שעל אותי איך החיים באשקלון אחרי הפסקת האש). כמובן אני לא יכולתי לנסוע להרצליה לקבל את המוצר ולכן ביקשתי שישלחו לי אותו תוך מקסימום יומיים ואם אני לא אקבל אותו תוך יומיים אז שיראו את העסקה כמבוטלת. ליאור אמר שהם ינסו זאת. לצערי הרב, אחרי יומיים כאשר שוב התקשרתי לליאור לשאול מה קורה, הוא יכזב אותי פעם נוספת כשהוא הודה שהם לא הצליחו לשלוח את המוצר אבל, לפחות, הוא הסכים לבטל את העסקה ולהחזיר לי את כל כספיי. אחרי מספר ימים בדקתי אם הכסף הוחזר לי ולהפתעתי זה לא קרה. התחלתי סיבוב נוסף של טלפונים ובתאריך 26/01/2009 הצלחתי לקבל תשובה ברורה: עד לאותו הרגע לא בוצע שום ביטול עסקה (ללא סיבה מובנת) ורק אז, הפקיד שענה לי ביצע את הביטול ולבקשתי שלח לי הודעה אלקטרונית על כך. ההפתעה הכי גדולה הייתה שמשך הזמן להחזר הכסף בפועל, על פי אותו פקיד, יהיה 14 ימים נוספים. יש לציין שמדובר בלא פחות מ- 2379 ₪ שנגבו באותו יום שביצעתי את ההזמנה (7/12/2008).
ככל הניראה, אם יהיה לי מזל, אני אקבל את כל כספיי רק אחרי יותר מחודשיים.
בזבוז זמן ואולי גם של כסף סוג הנזק :
לזרז את החזר כספיי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה