פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות כמו שהובטח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שד' שבעת הכוכבים 1, הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

בתאריך ה 17/4/09 רכשתי מחברת אולסייל טלויזיה של חברת XEROX ובנוסף שילמתי עבור הובלה 150 שקל.
ביום ראשון לאחר מכן אכן הביאו לי את הטלויזיה ע"י המוביל. וכמובן שבאותו שבוע ביצעתי הזמנה להתקנה.
הפקידת קבלה מסרה לי את הטלפון של המתקין וכי אמרה לי שאני אתאם מולו את ההתקנה.
בנתיים קניתי מתקן תלייה לטלויזיה גם אצלם.
בכל מקרה לפני שהתקין הגיע להתקין את הטלויזיה , אמרתי לו כי אין לי כרגע את הכבל המחבר בין המחשב לטלויזיה , וכי אני מאוד מעוניינת שיהיה לי.
המתקין אמר לי כי זה כלל לא אמור להיות בעיה, והוא ישאיר לי מספיק מקום בכדי לחבר אותו.
בכל אופן השתכנעתי , כי די האמנתי לו. וכי יש לציין שהדגשתי כי אם זה יהווה בעיה אני אדחה את התתקנה. אך הוא אמר שלא תהיה בעיה.
טוב, המתקין אכן הגיע התקין את הטלויזיה.
יומיים לאחר מכן רכשתי את הכבל שמחבר בין המחשב לטלויזיה , והתברר לי כי אין מספיק מקום , והכבל לא מצליח להכנס.
פניתי למתקין , והסברתי לו את הבעיה.. והפתרון שהוא הציע לי היה :
1. אני אצטרך להזמין שוב טכנאי שעלות הגעתו 150 שקלים
2. שיש כבל מיוחד, כלומר שהוא בא כ "ר" ויותר קל להכניס אותו

אני בנתיים חשבתי על חלופה שניה , ביררתי כמעט בכל החנויות שאני מכירה, שאלתי טכנאי מחשבים אך לשווא.
במשך כחודש אני מחפשת מישהו שיוכל לעזור לי עם הזזת הטלויזיה בכדי שאוכל להכניס את הכבל , אך כולם דורשים בין 100-150
היום פניתי לחברת אולסייל, החברה שממנה רכשתי את המסך , וכלל לא ניסו לבדוק את העניין ולנסות לעזור. הדבר היחידי שאמר, שאני אצלצל למתקין ואנסה לסגור את העניין מולו.
כאשר שאלתי את הפקידת קבלה מיהו המנהל של חברת אולסייל , היא לא ידעה מי זה.
עכשיו השאלה שלי היא, למה אני צריכה לשלם עוד 150 שקלים בזמן שהובטח לי ע"י המתקין כי ישאיר מספיק מקום להכנסת הכבל? וכמה כסף אני עוד צריכה לפזר?
הובלה 150 שקלים
התקנה 150 שקלים
מתקן תלייה 120 שקלים
כבל 30 שקלים
ועכשיו עוד התקנה ע"ס 150 שקלים - על מה ? על זה שיקח לו בדיוק דקה להזיז את הטלויזיה ?
דבר אחד אני יודעת , שאני לקוחה תמימה שנפלה בפח , והם רק מנצלים את המצב.
שורה תחתונה, חשבתי שאם אני אקנה מהסניף שלהם בהרצליה יהיה לי לפחות למי לפנות - אבל כנראה שלא ממש מזיז להם אחרי שאת הכסף שלהם הם קיבלו.
תודה
שרון
עוגמת נפש סוג הנזק :
סיוע בחיבור הכבל בין הטלויזיה למחשב ע"י טכנאי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה