פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה חלקית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנו מקלחון של חמת מאתר אולסייל, במסגרת מבצע שערכו נמכר המקלחון עם מוט מקלחת במתנה,שבועיים לאחר ההזמנה סופק המקלחון והובטח שהמוט יישלח תוך מספר ימים. עד היום,3 חודשים לאחר ההזמנה,עשרות טלפונים לשרות הלקוחות, תירוצים של חוסר במלאי, עשרות הבטחות שמחר זה יגיע ,והמוצר עדיין לא סופק. לפני כחודש נאלצנו לקנות מוט ע"מ שנועל להשתמש במקלחון וביקשנו פיצוי כספי ולא נעננו.
+כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה