פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של טלויזיה LCD נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 6/9/09
הזמנתי דרך אתר אולסייל LCD מדגם PFL5604H מספר עסקה/קבלה מספר 3067937. כאשר ביצעתי את ההזמנה
דרך נציג שירות של אולסייל ,נאמר לי שהוא יזרז את ההזמנה ותהיה הספקה מהירה (הנציג אמר שמקום ההספקה הוא נוח ותוך מספר ימים תהיה הספקה+התקנה בביתי).
לאחר שעבר יותר משבוע ימים , אפילו לא נוצר איתי קשר על מנת לתאם את ההספקה!
יצרתי קשר גם עם הספק (סנסור חשמל) וגם עם אולסייל.
נאמר לי במפורשות ע"י הנציג של הספק שינסו לזרז את ההספקה וינסו לספק לי את המוצר עוד השבוע (עד ה-18/9/09 )
כמובן שהמוצר לא סופק לא עד התאריך החדש שסוכם , ובכלל לא יצרו איתי קשר לתאום ההספקה עד היום (30/9/09 ).

ברצוני לציין שבעת ההזמנה ציינתי שחשוב לי מאוד שההתקנה תתבצע לפני ראש השנה (וכמובן שעל מנת לסגור איתי את העיסקה, הנציג אמר שלא תהיה שום בעיה עם זה).

אני חייב לציין שבעיני ובעיני כל האנשים שסיפרתי להם על המקרה , הדבר נראה פשוט כזלזול בלקוח גם ע"י אולסייל (שטוענים שאני לקוח VIP שלהם) ובעיקר ע"י הספק, סנסור חשמל.
מוזר מאוד שמוכרים ללקוח מוצר במחיר של אלפי שקלים ובו זמנית מזלזלים בו ומשקרים לו בפנים ופשוט לא מספקים לו את המוצר.



תודה,
סמיון פינקלשטיין

(העתק נשלח לשרות לקוחות של אולסייל ולסנסור חשמל)
זלזול סוג הנזק :
הספקה + התקנה מיידית+ פיצוי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה