פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר חדש באריזה - לא עובד (DOA) - פעמיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

הזמנתי מאתר האינטרנט אולסייל מכונת כביסה במבצע של עלות סופית (לא מכרז) תמורת תשלום אחד ונקודות זכות מרכישות קודמות.
קיבלתי את המוצר ב-01 לאוקטובר, מתקין הגיע ב-08 לאוקטובר וגילה שהמכונה לא תקינה (צד אחד עקום, נמחץ כלפי פנים המכונה).
לאחר תלונה החליפו לי את המכונה. המשלוח הגיע ב-12 לאוקטובר והטכנאי הגיע ב-15 לאוקטובר.
גם המכונה השניה הגיע לא תקינה (צג המכונה לא עובד).
התלוננתי שוב לאתר אולסייל ולניופאן, לאחר שלא חזרו אלי עד 18 לאוקטובר אחה"צ, שבתי והתקשרתי, ולבסוף בערב של ה-18 חזרו אלי והציעו לי להחליף את המכונה שוב. באותו יום כבר לא היה אל מי לפנות.
כמו כן הציעו לי לשדרג (תמורת כנראה תשלום מלא ומאוד לא כדאי). עד עתה אני ממתין לניופאן שיתנו הצעה רלונטית (19-לאוקטובר).

לאחר פעמיים שקיבלתי מוצר תקול, ו-19 יום שעברו ללא מוצר עובד, איזה סוג של פיצוי מגיעה לי מהחברה (אולסייל או ניופאן) עבור ימי העבודה שהפסדתי בלחכות למשלוח המכונה (פעמיים) ולטכנאי (פעמיים), לכביסות שעשיתי מחוץ לבית, לעלות הטלפונים לחברות (זמני המתנה) ולעוגמת הנפש. ועדיין הסיפור לא נגמר.

בברכה,

גיל




מוצר עובד, שדרוג המוצר על חשבון החברה או פיצוי אחר משמעותי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה