פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-4.12.05 הזמנתי מצלמה דיגטלית מחברת אולסייל,דרך חברת הספק 4H,
לאחר קבלת אישור העיסקה(דרך האינטרנט) קיבלתי טלפון מנציגת שירות ובו הציעה לי להחליף את המצלמה בדגם משופר בתוספת תשלום וכן הבטחה כי המצלמה תגיע תוך 3 ימים הובהר כי המצלמה שרכשתי תגיעה רק תוך 14 יום, עניתי בשלילה וכך הסתיימה השיחה.
בהסכם הופיע כי ניתן לקבל את המצלמה על ידי שליח הביתה או לקבל באיסוף עצמי.
בתאריך ה-13.12.05 התקשרתי בכדי לברר האם אני יכולה לאסוף את המצלמה מהספק במקום בקשתי לקבלה הביתה. לאחר בדיקה התברר כי לא ניתן כלל לאסוף את המצלמה באופן עצמאי ואף נאמר לי כי אין את המצלמה ככל בספק והיא גם לא תגיע. חשוב לציין כי בכרטיס האשראי מופיע כבר החיוב.
בימים אלה אני טסה לחו"ל ולכן רכשתי את המצלמה אילו ידעתי כי לאחר זמן ההספקה ככל לא אקבל את המצלמה היתי קונה דרך חברה אחרת וחוסכת את זמן ההמתנה המיותר.
בשיחת הטלפון הוצאה לי מצלמה טובה יותר בתוספת מחיר, כפי הראוי שחברה שמכבדת את עצמה תדאג לספק לי את המצלמה שישנה בספק באותו מחיר שביצעתי את הרכישה.
חשוב להדגיש כי חברת אולסייל שהיא חברה שמכבדת את עצמה צריכה לדעת אם אלו ספקים היא עובדת על מנת לשמור על שמה הטוב של החברה.
מחכה לפיתרון לשבעות רצוני בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החברה תממן את העלות הנוספת של המצלמה שהוצאה לי במק פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה