פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע באספקת תנור (אולסייל האתר דרכו קניתי, גלקסי חשמל - המחסן המספק)i נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנתי ב 1.3.2010 דרך אתר אולסייל, תנור מסוג LX807 של חברת אלקטרה.
עד היום 25.4.2010 עדיין לא קיבלתי. משך האספקה הרשום הוא 14 ימי עסקים, מועד אספקה 18.3.2010. בזמן הזה התקשרתי מספר פעמים גם לאולסייל וגם לגלקסי חשמל, אמרו שיבדקו ויחזרו ולא חזרו, עד שכתבתי להם תלונה באתר עם דרישה לפיצוי. כאשר חזר הנציג מגלקסי חשמל הציע לי בהתחלה שידרוג לתנור LX809 תמורת תוספת כספית, התעצבנתי מהחוצפה וביקשתי לדבר עם המנהל. הוא חזר למחרת והציע את התנור 809LX ללא תוספת כספית, הסכמתי בהתניה שהאספקה תהיה מהירה וללא תוספת תשלום, כדי שהאספקה תהיה מהירה (מצידי הייתי מעדיפה את התנור שהזמנתי למרות ש809LX יותר יקר). לאחר שבועיים נוספים, מתקשרת נציגה של אולסייל (אתר המתווך) וטוענת שהם מחכים לאישור שלי בפקס עבור תוספת תשלום. הזוי לגמרי. הסברתי לה שהתנאי היה ללא תוספת תשלום (הדגשתי מספר פעמים בשיחה עם בוריס נציג גלקסי חשמל). בנתיים חוייבתי דרך הויזה, למרות שבפועל אין מוצר ואין תאריך אספקה. נכון להיום, שלחתי פקס ומיכתב לשתי החברות (אולסייל וגלקסי חשמל) אם עד יום ג 27.4.2010, הם לא מספקים שייבטלו את ההזמנה (הפרו חוזה בגדול) ויזכו אותי במלוא הסכום עד 1.5.2010. כמו כן אני דורשת פיצוי כספי על כל הזמן המבוזבז, השקרים וה"מריחות" הזילזול בי כלקוחה. מבחינתיהחוזה נעשה מול אולסייל והם צריכים לקחת אחריות על האירוע.
עוגמת נפש, לא יכולה לבשל כולל פסח סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה