פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עמדו בתנאי המכירה של המוצר , לא עמדו מאחורי האחריות למוצר, שירות מזעזעiv נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
רקע:
בתאריך 29/5/05 רכשתי באתר אולסייל נגן MP3 בנפח 1GB שהוא גם רדיו, מקליט, ודיסק און קי עם מערכת הפעלה חלונות. מספר אישור העיסקה שלי היה 793055.
הספק היה סי.אנד.אם בע"מ והובטח כי המכשיר יסופק בתוך 21 ימי עסקים מאישור העיסקה.
מכאן התחילה השתלשלות אירועים וסאגה שנמשכת כבר חצי שנה ואתם המפלט האחרון שלי.
לפני כן ראוי לציין כי באתר אולסייל כתוב שיש לפנות לספק להמשך טיפול או שאלות נוספות וכי פניות אליו באי-מייל תיעננה בעדיפות עליונה בתוך 24 שעות.

השתלשלות האירועים:
• כאשר ראיתי שהמכשיר בושש להגיע אלי הרמתי טלפון לספק ונאמר לי שכנראה שהמכשיר היה חסר במלאי ושהוא ישלח אלי בהקדם.
• בתאריך 28/6/05, חודש לאחר ההזמנה, המכשיר טרם הגיע. שלחתי מייל לספק (שהיה אמור להיענות תוך 24 שעות בעדיפות עליונה), בדרישה שיספק לי אותו לאלתר.
לא קיבלתי כל תשובה או התייחסות מהספק.
• ניסיתי להתקשר שוב אך הקווים כל הזמן נותקו או היו תפוסים. לבסוף תפסתי מישהו ששוב אמר לי שהמכשיר היה חסר במלאי ושהוא נשלח לאחרונה. המכשיר הגיע רק בתאריך 3/7/05 לסניף הדואר שממנו הייתי אמור עוד למשוך את המכשיר, הרבה אחרי המועד שהובטח.
• המכשיר שהגיע היה מכשיר אחר מזה שהופיע באתר וללא תעודת אחריות, ללא מערכת הפעלה חלונות אך עם תעודת ההוראות של המכשיר שהזמנתי (שלא היה בידי). בנוסף היו חסרות אוזניות רדיו שאיפשרו להאזין לרדיו.
• לאחר יומיים פניתי לאולסייל באי-מייל בתלונה על האספקה הלקויה. לא קיבלתי תגובה.
• בנוסף, גיליתי שלא ניתן היה לשמור על המכשיר שירים בתיקיות (כמו במערכת הפעלה חלונות) ושהמכשיר מראה רק עד 99 שירים בכל פעם כך שלמרות שהזנתי עליו קרוב ל-300 לא יכולתי להאזין להם ללא עזרת מחשב צמוד.
• נסעתי לחופש ולא היה לי פנאי לטפל בזה עוד.
• בתאריך 15/8/05 (לאחר שחזרתי, ורק חודש וחצי מאז שקיבלתי את המכשיר) פניתי לספק טלפונית ודיברתי עם יניב. ביקשתי את האוזניות ושאלתי לגבי השמעת יותר מ-99 שירים. דורון אמר לי שישלח את חוברת ההוראות החסרה, שהאחריות היא אישור העיסקה שקיבלתי ושישלח לי באי-מייל את הקובץ שחסר כדי שאוכל לשמוע יותר מ-99 שירים. הבנתי שהכל בטיפול...
כאן המקום לציין למען ההמשך, כי באישור העיסקה לא מצויין דבר על תקופת האחריות למוצר אלא כתוב שם במפורש שיש לצרף את האישור לתעודת האחריות.
• משלא קיבלתי את הקובץ המובטח באי-מייל, התקשרתי שוב לספק ודיברתי עם דורון: הוא אמר שאין קובץ תיקון שניתן לשלוח במייל כפי שהבטיח יניב וכי עלי לשלוח את המכשיר אליהם עם מכתב מסודר ובו פירוט הבעיה, ושמכשיר אחר ישלח אלי מייד כשזה יגיע אליהם.
• בתאריך 23/8/05 שלחתי את המכשיר בצירוף מכתב מפורט ובו כל הבעיות שציינתי עד כה.
• בהמשך, קיבלתי בדואר רק את האוזניות ואת אותה חוברת הוראות שכבר היתה לי אך לא תאמה את המכשיר. לא קיבלתי תעודת אחריות !
• בתאריך 27/8/05 המכשיר הגיע לסניף הדואר של הספק אך לא נלקח על ידו, פניתי אליהם טלפונית מספר פעמים ודיברתי עם יניב ודורון לסירוגין. הם לא קיבלו את המכשיר ורק לאחר שנתתי להם פעמיים את מספר החבילה מהדואר הם הלכו לדואר למשוך את מה ששלחתי.
• המכשיר נמשך ע"י הספק רק בתאריך 8/9/05 לאחר תחנוני.
• כאן חשבתי לתומי כי בדרך אלי מכשיר חדש ושהכל יסודר. טעיתי.
• בתאריך 26/9/05 לא קיבלתי עדיין את המכשיר חזרה (למרות שהובטח שישלח מייד) אז פניתי שוב טלפונית, וענה לי יניב: יניב אמר לי שהמכשיר חסר במלאי (נשמע מוכר?) ושישלח לי אותו תוך יומיים.
• בתאריך 29/9/05 פניתי לספק במייל, ליניב, ולא קיבלתי תגובה.
• לאחר ששלחתי את המייל שוב פעמיים ובעדיפות עליונה, קיבלתי תגובה תמוהה שהמכשיר תקין (?) ושאני יכול לבוא לקחת אותו (למרות שהובטח לי שישלח אלי).
• מיותר לומר שסבלנותי פקעה והחזרתי להם מייל כועס שאני דורש שישלחו לי את המכשיר.
• בתאריך 10/10/05 , כאשר עדיין לא קיבלתי את המכשיר, דיברתי עם יניב ששמע את כל הסיפור שוב. הוא אמר שיבדוק מי ענה לי במייל כך תשובה תמוהה כ"כ ואמר שישלח מייד את המכשיר אלי בדואר רשום.
• בתאריך 19/10/05 המכשיר עדיין לא הגיע אז שוחחתי עם דורון שאמר שהמכשיר חסר במלאי (עכשיו זה ממש מוכר) ולכן לא נשלח.
• בתאריך 31/10/05 פניתי אל החברה דרך אתר האינטרנט שלה במכתב חריף שבו אני דורש לקבל את המכשיר. לא קיבלתי תגובה.
• בנוסף התקשרתי שוב: התמזל מזלי ודיברתי עם אייל שהציג את עצמו כבעל החברה. הוא שמע חלק מהסיפור, אמר שזה לא אמור להיות כך בשביל עניין כזה פעוט, ושהמכשיר ישלח מייד. בנוסף ציין שאם משהו לא מסתדר, שאפנה אליו ישירות.
• בנובמבר, סוף סוף, הגיע אלי מכשיר אחר, שתואם את ההוראות, עם מערכת חלונות והכל הגיע למקומו, כך חשבתי.
• לאחר פחות מחודש, המסך של המכשיר הפסיק לעבוד ולא ניתן יותר להשתמש בו אלא כדיסק און קי פשוט. לא ניתן לשמוע שירים או להקליט.
• בתאריך 13/12/05 פניתי שוב במייל אבל לא קיבלתי תשובה.
• בתאריך 18/12/05 כהמלצת אייל, בעל החברה, התקשרתי וביקשתי ממנו להחליף או לתקן את המכשיר. בתגובתו הגיעו לי מים עד נפש: הוא אמר שלא כדאי לתקן את המכשיר ושתקופת האחריות היתה ל-3 חודשים (מיום האספקה הראשונית) ולכן כבר אין לי אחריות והוא לא יכול לעזור. הוא יכול לזכות אותי על המכשיר 200 ₪ (המכשיר עלה 468 ₪) ושאקנה ממנו מכשיר חדש יותר טוב.
להזכירכם:
1. המכשיר החדש שנשלח לי לאחר התיקון הגיע אלי רק בנובמבר (חודש וחצי לפני שדיברתי עם אייל).
2. המכשיר שהה אצלי במצטבר פחות מ-3 חודשים.
3. מעולם לא קיבלתי תעודת אחריות למרות הפצרותי, ובשום מקום באישורים או במכתבים שקיבלתי, לא צוינה תקופת האחריות.

דרישתי מהחברה:
1. להחליף את המכשיר מייד עם שליח למכשיר חדש.
2. לקבל פיצוי על הטרטור הבלתי נדלה ועל יותר מ-40 שיחות טלפון או נסיונות לכאלה שגזלו ממני זמן וכסף.

מיותר לציין שיש בידי את כל התכתובת של המיילים והמכתבים יחד עם תעוד שהתחלתי לשמור באיזשהו שלב של השיחות הטלפוניות (למרות שהיו רבות ממה שתיעדתי).

החלפת מכשיר למכשיר חדש ע"י שליח לביתי (כי אני גר כ פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה