פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן קבלת מוצר לפי חוזה שנרכש דרך אתר אולסייל......... נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
מחלף הסירה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום :
הייתי רוצה להביע חרטה לקניית מוצר באתר אולסייל.
בתאריך 08.06.2011 רכשתי במכרז טלויזיה LCD בשעה 21.00 בשעות הערב
ולאחר ברור לגבי איכות הטלויזיה הבנתי את הטעות ויום למחרת התקשרתי כדי לבטל את העסקה בשעה 09.00 בבוקר ,ונאמר(וויקי שימור לקוחות) לי שאני אמור לשלם דמי ביטול .
לאחר שביקשתי לשוחח עם המנהל הבהרתי לו שאם עוד לא עברו 24 שעות הזמנה ושום גלגל לא התחיל להסתובב אני לא אמור לשלם שום דמי ביטול ,ולאחר שהובהר המצב הוא עשה לי "טובה" ,וביטל לי את ההשתתפות בביטול .
אוקי ומשם אמרתי לו שאני רוצה לרכוש מוצר אחר ושוב דיברתי עם (וויקי מהשימור) הזמנתי באמת מסך LEDשל חברת LG וביצעתי הזמנה מולו והכול היה בסדר לאחר שהובהר לי שאני אמור לקבל את המוצר לאחר 2 ימי עסקים הסכמתי וחיכיתי לאספקה של חברת ח.י אלק' שיספקו .
לאחר 15לחודש יוני אני מקבל מייל שהם לא מצליחים לתפוס אותי (וזה עוד אחרי כול "הרומן" של הביטול) בטלפ' אז שלחו מייל ואמרו לי שאני יצור קשר וכמובן שיצרתי קשר ודיברתי עם מנהל בשם אלעד(שבמקרה פוטר באותו יום) והוא שלח מייל לספק שיספק לי את המוצר מאתמול אני מחכה שמנהל אחר ידבר איתי לאחר שיחות ארוכות עם שירות הלקוחות כבר יומיים ולא חזרו אליי היום מיוזמתי נסעתי לשם ולדברי המנהל אני עוד צריך לבוא ולהבין שהם מנסים למצוא זמן בכדי לספק לי את המוצר שיא החוצפה.

נ"ב:
עבר יותר משבוע מהזמנת המוצר הנ"ל וכול הכסף שביזבזתי על השיחות עלו לי
יותר שלא לדבר על העצבים .

אין לי מה לומר חוץ מחוצפה ,ובושה שאתר כמו אולסייל מתייחס ככה ללקוחותיו אני דורש פיצוי על כול האבל שנעשה לי ועל כול היחס הגרוע ביותר שאפשר לקבל ועל כול השיחות שביזבזתי יותר משבוע .
עוגמת נפש סוג הנזק :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה