פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שנלקחה לתיקון ולא חזרה משם כבר חודש וחצי וכנראה לא תחזור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/12/04 נקנתה מכונת כביסה מדגם tsanker elb603 מהאתר אולסייל .
בחשבונית שקיבלנו (מס 648199) נכתב שיש לנו אחריות לשנה הספק הוא "גש טכניקום סחר" ובמידה ויש בעיה עם המעבדה במקרה של תקלה אנו צריכים לדבר עם חברה זאת.
בתאריך 15/09/05 הגיע טכנאי בשל בעיה במכונה ( מעבדת השירות "שירותי רטפון בע"מ ) הוא פירק את הציר והתוף ואמר שאנחנו נקבל חלקים אחרים וטכנאי ישוב בימים הקרובים . מאז יסתבר שאין חלקים למכונת כביסה הזאת ומאז המעבדה מעבירה אותנו ל "ג.ש טכניקום " בטענה שהם לא מספקים לה את החלקים ו "ג.ש טכניקום" טוענים שהחלקים הגיעו .
בזמן שעבר ובגלל שיש לנו ילדים נאלצנו לקנות מכונת כביסה חדשה ונשארנו בנוסף עם השלד של המכונה הישנה .
אנחנו הפסקנו להאמין שיתקנו את המכונה הזאת לפי התגובות בטלפון והם מסרבים לפצות אותנו כספית.
אנחנו גם לא יודעים נגד מי אנחנו צרכים להתלונן נגד המעבדה ? נגד הספק ("גש טכניקום סחר " ) או נגד המוכר ( "אולסיל").
אחרי עשרות טלפונים שעשינו כולם מתנהרים מאחריות .הספק טוען שהחלקים הגיעו והמכונה תתוקן (לאחרונה אמר מיד אחרי יום כיפור ) והמעבדה טוענת שמעולם לא הגיעו אליה חלקים ושהספק מתעלם מהטלפונים שלהם , המצב הוא שאנחנו כרגע ללא מכונה.
חשוב לציין שדואר רשום ששלחנו לג.ש טכניקום חזר אלינו בטענה שאין להם תיבת דואר .
הטלפון של ג.ש טכניקום סחר הוא 035292560 דיברנו בעיקר עם בחור בשם מני.

המעבדה של המכונה נקראת "שרותי רטפון בע"מ " הכתובת איזור המלאכה 1 , לוד . טלפון : 089777272

תודה

פיצוי כספי מלא על ערך המכונה ובנוסף פיצוי על חלק מ פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה