|
|
|
|
|
|
מכונת כביסה שנלקחה לתיקון ולא חזרה משם כבר חודש וחצי וכנראה לא תחזור |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/12/04 נקנתה מכונת כביסה מדגם tsanker elb603 מהאתר אולסייל .
בחשבונית שקיבלנו (מס 648199) נכתב שיש לנו אחריות לשנה הספק הוא "גש טכניקום סחר" ובמידה ויש בעיה עם המעבדה במקרה של תקלה אנו צריכים לדבר עם חברה זאת.
בתאריך 15/09/05 הגיע טכנאי בשל בעיה במכונה ( מעבדת השירות "שירותי רטפון בע"מ ) הוא פירק את הציר והתוף ואמר שאנחנו נקבל חלקים אחרים וטכנאי ישוב בימים הקרובים . מאז יסתבר שאין חלקים למכונת כביסה הזאת ומאז המעבדה מעבירה אותנו ל "ג.ש טכניקום " בטענה שהם לא מספקים לה את החלקים ו "ג.ש טכניקום" טוענים שהחלקים הגיעו .
בזמן שעבר ובגלל שיש לנו ילדים נאלצנו לקנות מכונת כביסה חדשה ונשארנו בנוסף עם השלד של המכונה הישנה .
אנחנו הפסקנו להאמין שיתקנו את המכונה הזאת לפי התגובות בטלפון והם מסרבים לפצות אותנו כספית.
אנחנו גם לא יודעים נגד מי אנחנו צרכים להתלונן נגד המעבדה ? נגד הספק ("גש טכניקום סחר " ) או נגד המוכר ( "אולסיל").
אחרי עשרות טלפונים שעשינו כולם מתנהרים מאחריות .הספק טוען שהחלקים הגיעו והמכונה תתוקן (לאחרונה אמר מיד אחרי יום כיפור ) והמעבדה טוענת שמעולם לא הגיעו אליה חלקים ושהספק מתעלם מהטלפונים שלהם , המצב הוא שאנחנו כרגע ללא מכונה.
חשוב לציין שדואר רשום ששלחנו לג.ש טכניקום חזר אלינו בטענה שאין להם תיבת דואר .
הטלפון של ג.ש טכניקום סחר הוא 035292560 דיברנו בעיקר עם בחור בשם מני.
המעבדה של המכונה נקראת "שרותי רטפון בע"מ " הכתובת איזור המלאכה 1 , לוד . טלפון : 089777272
תודה
|
פיצוי כספי מלא על ערך המכונה ובנוסף פיצוי על חלק מ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אולסייל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|