פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה "נירוסטה" עם מקפיא תחתון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי עבור הוריי המבוגרים (גילאים 73 ו- 65) במתנה לחג פסח באתר אולסייל מקרר אמנה נירוסטה עם מקפיא תחתון.

לצערנו הרב, כבר המקרר הראשון שהגיע ביום 07/04/2005 היה פגום (פגמים בדלתות המקרר) ולכן עוד ביום המסירה ורק לאחר פניה אל מחלקת השירות של קריסטל (ספק המקרר) מאחר והמוביל סירב לקחתו בחזרה על אף שהראנו לו כי הוא פגום, הוא הוחזר לחברה.

ביום המחרת (יום שישי ה- 08/04/2005) סופק מקרר נוסף שלצערנו הרב אף הוא היה פגום (גם כאן פגמים חיצוניים בדלתות המקרר ובנוסף לא קירר). דרישותיי מול המוביל מטעם קריסטל (אותו מוביל שיום קודם סיפק את המקרר הראשון) שייקח אותו חזרה היות ואף הוא פגום נתקלו באטימות וניצול המצב, היות וגם הוא ידע שמחלקת השירות לא פעילה ביום שישי ובכך אין מי שייכפה עליו את ההחזרה (מסקנה - לא לקבל אספקת סחורה ביום שישי כי אם יש בעיות אין עם מי לדבר !).

רק לאחר תקופה של למעלה מחודשיים של פניות חוזרות ונשנות מול הספק עם כל תלונתינו כאשר ברקע הוריי המבוגרים ממשיכים להחזיק את המקרר הישן לצד המקרר החדש היות ומוצרי מזון התקלקלו בו לעתים תכופות, ביום 22/06/2005 הוחלף שוב המקרר במקרר נוסף שהגיע אף עם פגמים בדלתות המקרר (מעיכות קלות ושריטות), הפעם על ידי מובילי חברת קריסטל עצמה ולא קבלן משנה. מאחר ונאמר לנו שאת הדלתות ניתן להחליף ומה שחשוב זה שהמקרר יעבוד תקין וייקרר, ולכן כדאי שנבדוק האם הוא מקרר טוב ולאחר למכן נטפל בדלתות. יצויין כי תלונתי בגין הפגמים החיצוניים תועדה בתעודת המשלוח גם הפעם.

עוד יצויין כי מאחר והוריי הינם זוג מבוגרים בעלי בעיות בריאות משלהם, בכל פעם שהייתה אספקת מקרר כזו, נאלצתי שוב להפסיק את עבודתי לזמן ממושך על מנת לקבל את המקרר וכן מפאת חוסר מקום בשלב זה (כמעט כ- 3 חודשים לאחר שנרכש המקרר ה"חדש" כביכול) כבר לא הייתה להם ברירה ונאלצו להוציא מביתם את המקרר הישן.

לצערנו הרבה גם הפעם המקרר לא קירר היטב אך מפאת מצב בריאותה של אימי שהתדרדר מאוד בימים שלאחר מכן עד לאשפוזה לנתוח לב גדול (השתלת 2 מסתמים בלב וצריבה של הלב) שלאחר מכן תקופת החלמה ארוכה שעדיין מתמשכת, כל תשומת ליבנו היה למצבה של אימי ולא יכולנו להתפנות להתעסק שוב במאבק המתיש מול קריסטל.

עם זאת, פעמיים במהלך 4 החודשים בם המקרר "החדש" ברשותינו כבר ביקרו את הוריי טכנאים של קריסטל לשם תיקון המקרר כאשר בפעם הראשונה טענת הטכנאי הייתה כי תעלות המעברי אוויר הפנימיות שבמקרר סתומים והוא פתח אותם ובנוסף הציב דרישה מוזרה ותמוהה כי כל המוצרים שבמקרר צריכים להיות סגורים בתוך ניילונים כי הם מוציאים לחות למקרר. מעולם לא שמענו על דבר כזה ולא נאלצנו להתנהג כך עם מקרר והאמינו לי זה אינו המקרר הראשון בחיינו, אך גם זה לא עזר ועדיין המשיכו להתקלקל מוצרים במקרר. המקפיא לעומת זאת עבד מצויין.

לאחר חג ראש השנה ומאחר כל תבשילי החג שבושלו לפני החג והונחו במקרר עבור ימיי החג התקלקלו ונזרקו לפח יחד עם מוצרים נוספים ונגרמה עוגמת נפש רבה פניתי שוב לשירות קריסטל ועירבתי גם את הנהלת חברת אולסייל בעניין (שיחות הטלפון עימם הוקלטו) מאחר וניסיונותיי הרבים לתפוס את מחלקת השירות שלהם לא צלחו, כאשר מהנהלת אולסייל הבטיחו שיטפלו ויחזרו אליי, מה שלא קרה עד היום.

לעומת זאת, מחלקת השירות של קריסטל שלחה שוב טכנאי שלאחר התעסקות עם המקרר טען כלפי הוריי (לצערי מטעמי עבודה לא יכולתי להיות עימם בביקור הטכנאי הראשון ובביקור הטכנאי השני) שהם לא כיוונו נכון את המקרר והוא כיוון אותו לרמת הקירור הכמעט מירבית ושכעת אמור לעבוד תקין וגם הוא טען שעל הוריי להכניס את כל המוצרים שבמקרר לניילונים סגורים וככה זה בכל המקררים החדשים. כאן המקום לציין שאני מחזיק בביתי מקרר אמקור חדש ואין לי צורך להחזיק שום מוצר בניילונים סגורים ואין לי כל בעיות קירור במקרר.

לא מיותר לציין שבטרם הגיעו טכנאי החברה ביקשנו בכל אחת מהפעמים, היות והוריי שומרי שבת, שיתקינו במקרר מפסק שבת ועל אף שהבטיחו כי יעשו זאת במחלקת השירות, הדבר לא נעשה עד היום.

מאז ביקורו של הטכנאי השני, המקרר אכן מקרר מעט יותר טוב, אך עדיין אין מדובר ברמת קירור ראוייה במיוחד כאשר המקרר נמצא כמעט על מלוא תפוקת הקירור שלו (6 מתוך 7) ועוד לא דיברנו על צריכת החשמל היותר גבוהה לאור מצב העבודה הקיצוני בו נאלץ המקרר לעבוד על מנת להשיג רמה פחות מסבירה של קירור זאת בעוד שבמקרר האמקור שלי בביתי עם רמת קירור של 4 מתוך 10 המוצרים והשתייה יוצאים מהמקרר משמעותית הרבה יותר קרים.

הדלתות שצויינו כפגומות עם מסירת המקרר, עדיין לא הוחלפו ולאחרונה בנוסף לכל הצרות לעיל במקרר בן 4 חודשים בסה"כ, החלו להופיע על גבי דלתות המקרר כתמי חלודה במקומות שונים ההולכים וגדלים. אציין כי המקרר מנוקה באופן שוטף עם חומר הניקוי נירוסטה שסופק עימו (במהלך כל הפעמים שסופק מקרר נצטברו אצלנו כ- 4 בקבוקים של החומר ניקוי).

זה כבר הקש ששובר את גב הגמל... הרי מדובר במקרר נירוסטה ונירוסטה הינה פלדת אלחלד, כלומר שלא מחלידה אז מדוע צצים כתמי חלודה על דלתות המקרר ?!?!?

עוגמת הנפש והסבל שנגרם להוריי יחד עם האובדן הכספי והטרחה הרבה הביאו את הוריי (ולמען האמת גם אותי שבאתי מברך ויצאתי מקלל) למצב שבו הם אינם מעוניינים במקרר הזה עוד ומבקשים שאקח אותו מהם כדי שיוכלו לרכוש מקרר חדש מסוג אחר.

לא ייתכן מצב כזה בו אני אני, שכל חטאי היה לפנק את הוריי במקרר חדש שעלה לי סכום לא מבוטל ועדיין הנני משלם בעבורו, יעמוד במצב שבו במקום לעשות להם טוב עשיתי להם רק רע, כל כך רע עד שלצערי ומרות עם כל כללי הנימוס הם הגיעו למצב בו הם דוחים את מתנתי היקרה והאמת אני לא יכול שלא להבין אותם לאור כל הסבל הרב שעברו והנזקים הרבים והמתמשכים שנאלצו לספוג.

לאור האמור אינני יכול שלא לדרוש ביטול עסקה מעיקרה היות ולמעשה בפועל לא סופקה התמורה שבגינה התקיימה העסקה, החזרת כספי במלואו ובתוספת פיצויים בגין עגמת נפש, טרחה, סבל והנזקים הכספיים הרבים שנגרמו, נגרמים וייגרמו, באם ייגרמו.

הדרישה הינם כלפי אולסייל וחברת קריסטל יחד ולחוד שכם אולסייל היא זו שמכרה לנו את המקרר בטוענה כי מדובר במקרר חדש וסוג א בעוד שקריסטל היא זו שייבאה ומעניקה שירות למקרר זה.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת הכסף בתוספת פיצויים בגין עגמת נפ פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה