חוסר מתן שירות ותחושת זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
השלשלות העניינים הינה ארוכה. אנסה לקצר:
1)ב2/8/12 רכשתי מאתר אולסייל טלויזיה LG 42LW570Y? זו טלויזיה עם פונקציות של תלת מימד וסמארט טיוי (גלישה באינטרנט). טלויזיה יקרה.
קיבלתי אותה כעבור שבוע ב9/8/12.
2) כעבור 17 יום מקבלת המכשיר התקשרתי לחברה ממנה רכשתי את הטלויזיה, אולסייל. הסברתי כי יחסית למחיר שלה הביצועים אינם טובים וכי הפונקציות המייקרות אותה, ה-3D הינו גימיק נחמד אך לא שימושי, הגלישה באינטרנט הינה איטית מאד וכלל לא שימושית. ביקשתי לבטל עסקה, על אף שעברו 3 ימים יותר מה14 המותרים על פי החוק. הסכמתי לרכוש בסכום המקורי ששילמתי מוצרים חליפיים מאתר אולסייל וכן לשלם השתתפות סמלית כלשהי על הביטול.
3) לאחר שבוע חזרה אלי נציגה מאולסייל עם תשובה כי אצטרך לשלם 2000 שקלים דמי ביטול עסקה. כמובן שהתנגדתי כי זה לא סביר כלל. בשלב זה היא הסבירה לי כי למרות שרכשתי את הטלויזיה מאולסייל עלי לפנות לחברת ח.י., שהם בעצם ההספק של הטלויזיה. בשלב זה התחיל טרטור ארוך ביותר והשירות התדרדר.
4) פניתי לח.י. דרך האתר שלהם. התקשרתי, אך בשל המתנה ארוכה הם מאפשרים לשלוח אליהם סמס ומבטיחים כי יחזור אל הלקוח נציג.
שלחתי פניה וכעבור שבוע פניה נוספת וסימסתי בכדי שיחזור אלי נציג.
בפרק זמן זה לא חזר אלי אף אחד מהחברה. התעלמות מוחלטת.
5) בשלב זה פניתי שוב לאולסייל כדי לקבל תשובות. מדוע אני צריך לרדוף אחרי חברה אחרת בעוד מהם רכשתי את הטלויזיה. הובטח לי כי הם יפנו ישירות לח.י ויחזור אלי מנהל מהחברה. גם בשלב זה לא חזר אלי מנהל.
6) כעבור זמן מה שלחתי פניה שלישית לח.י דרך האתר, עם עותק לאולסייל ולחברת LG. יש לציין כי אני עסוק ולא צריך לבזבז את זמני במרדף אחרי חברות שונות בכדי לקבל שירות.
7) רק כעבור חודשיים וחצי של מרדף אחרי שירות! חזר אלי מנהל מכירות אינטרנט מחברת ח.י. הסברתי לו את הכתוב מעל והוא היה מופתע והבטיח לברר ולחזור אלי תוך יומיים עם תשובות ופתרונות כפיצוי על עוגמת הנפש של אי מתן השירות.
8) עבר שבוע והוא לא חזר, התקשרתי לח.י., המתנתי 8 דקות למענה, וביקשתי לדבר איתו. נציגה פנתה אליו והבטיחה כי יחזור אלי.
9)כעבור שבוע נוסף שוב התקשרתי. 8 דקות. הנציגה הבטיחה כי תוודא שיחזור אלי.
10) לאחר שלושה שבועות של המתנה לתשובה של המנהל מח.י. ("תוך יומיים") התקשרתי שוב ודרשתי לדבר איתו. בטוענות כי הוא לא נמצא ולא עובד, הועברתי למנהלת אחרת באותה מחלקה (מכירות אינטרנט). היא שמעה את הגרסה הכתובה מעל. הבטיחה לחזור עם פתרונות ואכן חזרה.
11) לא הוצע לי פיצוי על שלושה חודשים של מרדף אחרי חברת ח.י. גם לא הוצעו לי הסברים כיצד יתכן שלא חוזרים ללקוח וכיצד מנהל שמייצג את החברה לא חוזר ללקוח.
12) בשל המצב קיבלתי הצעה להחזיר את הטלויזיה שברשותי ולקבל טלויזיה זולה הרבה יותר ומערכת קולנוע פשוטה מאד. היות ושני המוצרים היו נחותים ולא שווים את העלות שלהם סירבתי. ביקשתי להחליף לטלויזיה באותו שווי כשלי, אך ללא התוספות של הסמארט והתלת מימד.
13) ההצעה השניה והאחרונה מבחינתם הייתה להחליף לטלויזיה שהעלות שלה נמוכה ב1400 שקלים מהסכום אותו אני שילמתי על הטלויזיה שרכשתי. סירבתי היות ואני לא הרגשתי כי עלי לשלם קנס, לא של 2000 שקלים כפי שהם דרשו אחרי 17 יום וגם לא של 1400 שקלים כפי שהם דרשו אחרי שלושה חודשים. הרגשתי כי הפיצוי המינמלי שמגיע לי על עוגמת הנפש והשירות הגרוע הוא לפחות טלויזיה שהיא פחות או יותר שוות ערך לזו שאני רכשתי.
14) נאמר לי כי לא אקבל יותר מזה. לא ניתנו לי הסברים כיצד יתכן שחברת ח.י. לא חוזרת ללקוחות שפונים אליה דרך האתר 3 פעמים. לא הוסבר לי מדוע מנהל בחברה שהבטיח אישית לטפל בנושא ולחזור אלי - לא עשה זאת. לא קיבלתי התנצלות. לא קיבלתי פיצוי. הועמדתי בפני עובדה, לוותר על 1400 שקלים או לא לקבל דבר.
15)ברור לי כי הפניה שלי לביטול העסקה נעשתה אחרי הזמן הקבוע בחוק. עם זאת, היות ואני אמור לקבל שירות מחברת ח.י. עבור הטלויזיה, אך נתקלתי רק בחוסר שירות ויחס גס, אני מעוניין רק לנתק כל קשר עם החברה ולבטל את העסקה ולקבל את מלוא הכסף חזרה.
16) אני גם מאד מאוכזב מאתר אולסייל, שביצע את המכירה, אך לאחר מכן לקבלת שירות לגבי ביטול העסקה השליך אותי לחברה אחרת ולא דאג לכך שהיא תספק לי את השירות בזמן.
17) כתוספת אחרונה. כאשר הגיע המתקין (של חברת ח.י.) של הטלויזיה ב9/8/12 הוא שכנע אותי להוסיף לאחריות שמגיעה לי של ה3 שנים, עוד שנתיים בעלות של 300 שקלים. שילמתי באשראי. לאחר בהשתלשלות העניינים, גילתי כי כלל לא קיבלתי את הרחבת האחריות עליה שילמתי. אותה מנהלת עימה דיברתי בח.י. הבטיחה כי תברר.
רק ב4/12/12 חזרה אלי נציגה מח.י ואמרה לי כי אכן חל עיכוב קל (4 חודשים) ושכחו לעדכן לי את האחריות הנוספת (שבטח הייתי שוכח ממנה עוד שלוש שנים). דרשתי לבטל את האחריות הנוספת במסגרת הרצון שלי לנתק כל קשר עם חברת ח.י. והאכזבה מהשירות שלהם.
|
ועלבון ו |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|