פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר כתוצאה מכך ביטלתי את העסקה בפועל נושא התלונה:
וולף שי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בצאריך הנ"ל ביצעתי רכישה של טלויזיה 21 אינץ' טושיבה כעבור יום חוייב כרטיס האשראי שלי בסכום של 919 שקלים ומאז לא קיבלתי את המוצר כל פניותי נענו שהמוצר לא במלאי אני תמהה אם הוא לא במלאי למה ממשיכים למכור אותה במכירה פומבית ולמה לא ביטלו לי את העסקה יום אחרי יום אותה תשובה לקונית עד שנמאס לי וביקשתי לבטל הם עוד ברוב חוצפתם חייבו אותי בדמי ביטול על סך 43 שקלים כולי זועם מכעס אפילו לא הציעו לי מוצר אחר כפיצוי אני דורש מהם הסברין ואין הסברים. מועד האספקה הוא עד 14 יום אבל אם אין מצר במלאי למה להמשיך ולמכור אם אין אותו וגם לחייב את כרטיס האשראי שלי.
עלבון וזלזול בלקוח סוג הנזק :
פיצוי במוצר חלופי לא עלתה מצידם אפשרות כזאת נאלצתי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה