פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי נגן MP3 דרך אולסייל. הם הבטיחו זמן אספקה מהיר של שבוע. הספק במכירה היה ברימג. בדקתי ביקורות והתרשמתי שהם חברה אמינה. לאחר שחלף שבוע פניתי אליהם ע"מ לדעת מדוע לא היגיע המוצר. העבירו אותי מפקידה לפקידה, והייתי צריך להתקשר מספר פעמים, עד שבסוף אמרו לי שהם נותנים לחברת "דוגרי" לשווק עבורם את המוצר. פניתי אליהם ושם נענתי שהאונייה תקועה בים.... (לא פחות ולא יותר). מאז עברו חודשיים!!! , הספקתי להזמין כבר מוצרים רבים אחרים מאתרים שונים, אך המוצר הזה איננו. פניתי פעמיים לאולסייל, בראשונה אמרו לי שיחזרו אליי, מה שלא קרה כלל. (לאחר מכן אמרו לי שהספק ניסה ליצור איתי קשר ולא הייתי בבית, חבל שהוא לא שם לב שיש תא קולי). בפעם השניה אמרו לי שהנגן יצא בדואר שליחים וחלף שבוע, וכנראה שהשליח נרדם... אני לא ממליץ לאף אחד להתעסק עם חברות אלה, יש אתרים אחרים מצויינים, אני הייתי רוצה לבטל עיסקה זו, ולגמור איתם, כי אני מניח שאם פעם תהיה לי בעיה השירות לא יהיה טוב יותר. יש לציין שהזמנתי דווקא נןגן זה כי הייתי זקוק לו בדחיפות.
הפסדתי חומר רב שהייתי זקוק להקליט בדחיפות ולא הספק סוג הנזק :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה