פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות גסת רוח של נהג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה31/10/2013 בשעה 6:15 לערך עליתי לקו 29 מתחנת דרך ירושלים בהרצליה לכיוון כפ"סץ
הנהג נסע במהירות מופרזת ובחוסר זהירות.כששאלתי אותו מדוע לא עצר בתחנה ליד מסעף רעננה ענה לי בגסות:"כל ילד בן 4 יודע שאי אפשר לעבור ככה מנתיב לנתיב, את לא מבינה כלום בנהיגה.לבסוף אמר :"את חיילת לא חמודה ומעצבנת" עניתי לו שהוא חצוף וברדתי מהאוטובוס המטיר עליי מטח קללות ונאצות.
כחייל בצה"ל נראה שלא מגיע לי יחס כה מעליב וגס.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
יחסו של הנהג כפי שתואר בפניה אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות ונהלי החברה, אך לשם טיפול מקיף בפנייתה של גב' קרפל אנו זקוקים לפרטים נוספים הנוגעים לאירוע כגון שםמספר תחנה ולכן עם קבלת הפניה ניסתה רכזת פניות הציבור ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה, אך ללא הצלחה. תגובה:
הושארה הודעה קולית ללקוחה עם מספרה הישיר של רכזת פניות הציבור ולאחר קבלת הפרטים החסרים ,פנייתה של גב' קרפל תיבדק ותטופל בכדי למנוע הישנות המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה