פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של האוטובוס האחרון ביום כלל+ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה' 7/11/13, עמדתי בתחנת צ. גבעת שמואל וחיכיתי לקו 358 של השעה 23:00, האוטובוס האחרון לקו זה באותו היום, האוטובוס היה אמור להגיע לתחנה ב-23:09, אני המתנתי בתחנה מ-22:30 ועד 23:45, מבלי שהאוטובוס יואיל בטובו להגיע, מיותר לציין שבניתי על האוטובוס הזה בכדי להגיע לביתי בדימונה, ואי הגעת האוטובוס גרמה לי להשאר לילה שלם באזור המרכז, ללא מקום לינה.
אני מצפה לתגובה מהירה של החברה, אחרת התלונה תעלה למשרד התחבורה, אני לא אעבור על זה בשתיקה.
עוגמת נפש ועלבון ונזק כספי ו סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
מר אטדגי פנה למחלקת פניות הציבור שלנו ביום למחרת ופנייתו נבדקה וטופלה על ידי רכזת פניות הציבור, חניתה.
ממצאי הבדיקה הראו, כי הנסיעה בקו 358 מבני ברק שמתוכננת לשעה 2300 בוצעה בזמן מתחנת המוצא, אך הנהג התעכב בתוך בני ברק בשל משאית שחסמה את הכביש וגרמה לעומסי תנועה כבדים בעיר. האוטובוס הגיע לתחנת הביניים בה המתין מר אטדגי בשעה 234947 ועצר להעלאת נוסעים במשך כ-3 דק'.
הדיווח אודות עומסי התנועה הועבר לסדרן שעדכן את נציגי מוקד המידע הטלפוני בנוגע לפניות לגבי קו 358.
תגובה:
אנו ממליצים ללקוחותינו לברר ולהתעדכן דרך נציגי השירות הטלפוני אודות זמני ההגעה המשוערים של האוטובוסים לתחנות הביניים ובנוגע לעיכובים לא צפויים- כגון במקרה זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה