פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגת גסה ואלימה ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטובוס , היה תור . צעקה עלי להיכנס פנימה כדי שהיא תוכל לסגור הדלת .
הכרטיס שלי לא עבר . הייתי עם חבילות . התיישבתי כדי להוציא הארנק ולשלם .
הנהגת עצרה את האוטובוס וכיבתה את המנוע וצעקה לעבר שאר הנוסעים הנדהמים : ״עד שהיא לא משלמת אני לא נוסעת !!!״
מיד שילמתי וברחתי לחלק האחורי של האוטובוס .
פשוט מזעזע.
גם שאר הנוסעים נדהמו.
הנהגת עצבנית וחסרת סובלנות . כל הדרך ציפצפה לנהגים האחרים בכביש .פשוט חוויה נוראית !
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר את הנהגת !!! היא בפירוש לא צריכה לשרת ציבור . פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי הנסיעה מס' הקו, תחנת העליה לאוטובוס ושעת העליה.
לאחר אימות הפרטים אותרה הנהגת שביצעה את הנסיעה.
הנהגת תזומן לבירור שיערך על ידי מנהל האשכול בכדי למנוע הישנות המקרה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. טיפול בפנייה על ידי מנהל האשכול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה