פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מודעת של לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיב האבות 3, כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי דניאל, אני עובד בתל אביב וגר בכפר סבא בשנה האחרונה ונוסע בקו 149 של מטרופולין כל יום .
דאגתי לוודא את שעות הקווים גם לאחרי חילוף השעון לשעון חורף וגיליתי שמטרפולין שינו את השעה של היציאה של האוטובוס האחרון מתל אביב יום שישי לשעה מהשעה 17:30 לשעה 17:00, לאחר מכן וידאתי זאת גם עם נציג שלהם בטלפון.
בשישי האחרון ה15.11.13 שזאת היתה הפעם הראשונה שהגעתי למצב שהייתי צריך לעלות על האוטובוס האחרון מאז חילוף השעות, גיליתי שבצג הלווייני וגם באפליקציה בפלאפון רשום שהקו סיים את פעולתו, כשהתקשרתי אל מטרופולין למרות שבאותו יום הם אמרו לי שהקו האחרון בשעה 17:00 פתאום הנציג אמר לי שרשום בצג הלווייני שהקו סיים את פעולתו. באותו רגע גיליתי שגם 3 האנשים האחרים שהיו בתחנה חשבו בדיוק כמוני, שאלתי את הנציג מה הם מתכוונים לעשות עם זה אם הם יכולים לשלוח אוטובוס או הסעה כלשהי והנציג פשוט ענה לי "אני מצטער האתר לא מעודכן ואין שום דבר שאפשר לעשות חוץ מלהעביר את התלונה הלאה" (וזה לאחר שהם כן טרחו לשנות את השעה מ17:30 ל17:00 ככה שכן היה עדכון כלשהו.
וככה יצא שבסוףנאלצתי לקחת מונית הביתה בתעריף של סוף שבוע.
לאחר מכן אתמול בתאריך ה16.11.13 התקשרתי שוב למטרופולין כדי לוודא מתי כן האוטובוס האחרון כדי שאני אדע, וברוב החוצפה הנציג פשוט אמר לי "האוטובוס האחרון יוצא ממסוף כרמלית בתל אביב בשעה 17:00" ! היום ה17.11.13 והשעה הזאת עדיין מופיעה אצלהם באתר ללא שום שינוי:
http://i.*******.com/*******.jpg
כספי סוג הנזק :
החזקת הסעה חלופית למצבים שבהם לקוחות הוטעו על ידי המודיעין והאתר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רחימן מוכרת לנו ונתקבלה גם במחלקת פניות הציבור.
עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ובמקביל הועברה הפנייה לבדיקה וטיפול של מחלקת המידע לציבור.
אתר האינטרנט שלנו נבדק והתקלה אשר העלה מר רחימן טופלה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו על תיקון התקלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה