פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מסוכנת בעליל של הנהג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א בתאריך 17/11/2013 נסעתי בקו 149 בסביבות השעה 22 מתל אביב לכיוון כפר סבא. כשירדתי מהדלת האחורית של האוטובוס הנהג החל לנסוע ומעדתי אל תוך המדרכה. לאחר שראיתי כי בדרך נס לא קרה לי דבר פסעתי לעבר הנהג לשאול מדוע הוא החל לנסוע ושינהג בזהירות לא רק שלא הגיב אלא הוא סגר בפני את הדלת והמשיך בנסיעה.
פרטים נוספים: תחנת הירידה הייתה קניון ערים. מספר האוטובוס היה 6368370. האוטובוס היה האחרון שיצא מתל אביב.
עלבון סוג הנזק :
טיפול משמעתי לנהג. פשוט לתת לו להבין מה הוא עשה לא בסדר ושינהג בזהירות להבא. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
אנו שמים דגש רב על נושא הבטיחות בדרכים ולכן מיד עם קבלת פנייתו של מר פרמונט רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור עימו קשר, אך ללא הצלחה.
במקביל, הועברה הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם איתור הנהג.
באמצעות הפרטים שהופיעו בפנייתו של מר פרמונט אותר הנהג וזומן לבירור מול מנהלו הישיר וקצין הבטיחות. לנהג הובהרה משמעות מעשיו על מנת למנוע הישנות המקרה.
תגובה:
זימון הנהג שביצע את הנסיעה לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה