מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר גוהרי לקבלת פרטים מלאים אודות פנייתו.
מהשיחה עם מר גוהרי עלה, כי במהלך הנסיעה בקו 345, נוסעים פנו לנהג בבקשה להנמיך את עוצמת המוזיקה והנהג הנמיך לאחר מספר דקות.
חשוב לציין, כי נהגינו מונחים להתחשב בבקשות הנוסעים ולהנמיך את עוצמת הווליום במידת הצורך. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם מר גוהרי על מנת לטפל ראוי בפנייה. |
פתרון: |
|
|