פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על קו 90 ועל היחס של הנהגים נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל בוקר כאשר אני מחכה מתחנת סמינר הקיבוצים לקו 90 לכיוון הרצליה, הקו מפוצץ עד כך כדי שהנהג לא עוצר וממשיך לנסוע. פעם אחת זה קרה פעם אחר פעם בסופו של דבר נאלצתי לקחת מונית שעלתה לי 70 ש"ח, איחרתי לעבודה והיו לכך השלכות חמורות. (שזה קרה בתאריך 16/12/13 - הייתי בשעה 07:30 בתחנה ו-2 הקווים של 90 שהגיעו בזה אחר זה, המשיכו לנסוע, למרות שנפנפתי להם מהתחנה!!!!) בנוסף בכל פעם בהם עליתי לקו 90 כל פעם נהג אחר היה מאוד לא נעים, חסר סבלנות וענה בכעס על שאלות בסיסיות שנשאלו בצורה מנומסת. כל זה קרה בשבוע האחרון שבין 8-12/12/13 בשעה 07:00-07:30 בבוקר.
א. אבקש לטפל בזה ואם צריך להוציא עוד אוטובוסים של קו 90. לא ייתכן כי אני צריכה לחכות רבע שעה בין אוטובוס לאוטובוס ושניהם ימשיכו לנסוע ולא יעצרו בתחנה כי הם מפוצצים ואני נשארת תקועה. ב. אבקש לברר מי היו הנהגים בזמנים שציינתי ולשוחח איתם. לא ייתכן שימשיך היחס המחפיר שנתקלתי בו לא פעם ראשונה ותמיד חוזר על עצמו אך ורק עם הנהגים של מטרופולין (הנהגים של אגד יכולים ללמד אותם איך להתנהג - בא מאחת שנוסעת ב-2 הקווים הרבה)!
ועוגמת נפש וכספי. סוג הנזק :
להוציא עוד קווים וליישר את הנהגים ואת היחס המחפיר שלהם לנוסעים פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' שני, רכזת פניות הציבור יצרה עימה קשר טלפוני, אך מאחר ולא הייתה פנויה לשוחח מסרה שתחזור אלינו. לצערנו עד רגע זה לא התקבלה שיחה מהלקוחה.
מטרופולין מפעילה קוויה בהתאם לרישיונות הקווים ממשרד התחבורה, אך עם זאת אנו פועלים באופן מתמיד לשיפור השירות לנוסעינו
ועושים את מירב המאמצים בכדי שהשימוש בקווי השירות יהיה נוח ומהיר ככל האפשר, ובכלל זה בדיקת האפשרות להוספת נסיעות בעת הצורך.

הצעתה של גב' שני לתוספת נסיעות בקו 90 בשעות הבוקר הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול.
במידה ויתווספו נסיעות ללוח הזמנים בקו 90, נדאג לעדכן את ציבור נוסעינו באמצעות ערוצי המידע שלנו.

יחס הנהגים בקו 90 כפי שתואר בפנייתה של גב' שני, אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות ונהלי החברה, אך לשם העברת הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול אנו זקוקים לפרטים מדויקים יותר מאלה המופיעים בפנייתה.
תגובה:
העברת הפנייה בנוגע לתגבור קו 90 למחלקת התפעול לשם בדיקה.
המתנה ליצירת קשר של גב' שני לשם קבלת פרטים מדויקים אודות פנייתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה