פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה25/12/13 בשעה 8:00 שני אוטובוסים קו 90 של חברת מטרופולין לכיוון הרצליה לא עצרו בתחנת ארלוזרוב בית הועד הפועל. עשרות אנשים שחיכו בתחנה ובוודאי בתחנות הבאות נאלצו לאחר לעבודה. זאת לא הפעם הראשונה, הדבר חוזר על עצמו כמעט בכל יום. אינני מבין מדוע בקו עמוס כל כך לא מעבים את כמות האוטובוסים.
הוספת אוטובוסים נוספים בקו זה בשעות הבוקר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר אבי יצחק רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח. בשיחה הוסבר, כי מטרופולין מפעילה את קוויה בהתאם לרישיונות הקווים ממשרד התחבורה ובהתאם לתקנות התעבורה. עם זאת אנו פועלים באופן מתמיד לשיפור השירות לנוסעינו ועושים את מירב המאמצים בכדי שהשימוש בקווי השירות יהיה נוח ומהיר ככל האפשר, ובכלל זה בדיקת האפשרות להוספת נסיעות בעת הצורך.
הצעתו של מר אבי יצחק להוספת נסיעות בקו 90 בשעות הבוקר הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול.
במידה ויתווספו נסיעות ללוח הזמנים בקו 90, נדאג לעדכן את ציבור הנוסעים באמצעות ערוצי המידע השונים שלנו.
תגובה:
העברת הפנייה למחלקת התפעול לשם בדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה