פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לרכוש "רב קו" אנונימי נושא התלונה:
ירון עמית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הלכתי אתמול בצהריים לתחנת ההנפקה של מטרופולין בכפר סבא לצורך רכישת כרטיס רב קו אנונימי. נציגת השירות אמרה "למה אתה בא אליי? תקנה אצל הנהג ב-5 ש"ח, אצלי זה 10 ש"ח. ניסיתי לקנות מנהג קו 11, אך הוא טען שאין לו כרטיסים כאלה.
הוזלת המחיר אם אין להשיגו אצל הנהג. לא יתכן שאהיה תלוי במלאי אצל הנהג. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר עמית ועדכנה אותו כי רכישת כרטיס רב קו אנונימי מנהגי האוטובוס אכן זולה יותר בכ- 50 מרכישתו בעמדות השירות.
כמו כן, נלקחו ממר עמית פרטי הנסיעה והנושא הועבר לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם מניעת הישנות המקרה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח והעברת הנושא לטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה