|
|
|
|
|
|
נסיון לרכוש "רב קו" אנונימי |
נושא התלונה: |
ירון עמית |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הלכתי אתמול בצהריים לתחנת ההנפקה של מטרופולין בכפר סבא לצורך רכישת כרטיס רב קו אנונימי. נציגת השירות אמרה "למה אתה בא אליי? תקנה אצל הנהג ב-5 ש"ח, אצלי זה 10 ש"ח. ניסיתי לקנות מנהג קו 11, אך הוא טען שאין לו כרטיסים כאלה.
|
הוזלת המחיר אם אין להשיגו אצל הנהג. לא יתכן שאהיה תלוי במלאי אצל הנהג. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר עמית ועדכנה אותו כי רכישת כרטיס רב קו אנונימי מנהגי האוטובוס אכן זולה יותר בכ- 50 מרכישתו בעמדות השירות.
כמו כן, נלקחו ממר עמית פרטי הנסיעה והנושא הועבר לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם מניעת הישנות המקרה.
|
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח והעברת הנושא לטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. |
פתרון: |
|
|
|