פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג מנע את כניסתי לאוטובוס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי היום בתחנת דיזינגוף בית המהנדס בשעה 14:50 על קן 90. הגעתי לפתח הדלת שלא היתה סגורה ולתדהמתי הנהג סגר את הדלת בפנים שלי! הוא ראה אותי ושמע שביקשתי להכנס אבל הוא החליט בכל זאת לסגור את הדלת. מעולם לא נתקלתי בהתנהגות דוחה ומביידת כל כך. פשוט בזיון שאתם מעסיקים נהגים כאלה. כתוצאה מכך גם נאלצתי לקחת מונית כיוון שאחרתי לגן של בני וגם נפרדתי מ50 שח. בושה . אני ממש בהלם מהמקרה ומקןןה לקבל הסבר הולם.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' און ניסתה רכזת פניות הציבור ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה, אך ישנה סיפרה עודפת.
במקביל, הועברה הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם איתור הנהג.
ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 28114 בשעה1451 אוטובוס בקו 90 עצר ופתח את הדלת הקדמית בתחנת בית המהנדס-דיזינגוףארלוזורוב.
בהתאם להנחיות נדרשים הנהגים לעצור בתחנות הקו בהן ממתינים נוסעים ולאסוף את הנוסעים הממתינים בתחנה. מכאן, אנו ממליצים לציבור לקוחותינו להגיע מעט לפני זמן ההגעה המשוער של האוטובוסים לתחנות הביניים.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול באמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR המותקנת באוטובוסים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה