פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ומשפיל של נהג האוטובוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 8:15 דקות בבוקר עליתי לאוטובוס בקו 61 מתחנה מרכזית שליד רכב סבידור תל אביב.
המתנתי בתור לעלות וכשעליתי לאוטובוס צלצל הטלפון הסלולרי שלי -תוך כדי כך שאני מבקשת ממי שהתקשר שאחזור אליו, הנהג צרח עלי שאנתק את הטלפון לפני כל הנוסעים על אף שלא עיכבתי אף אחד. הוא התעצבן שהרב קו היה ריק וכשהוצאתי כסף מהארנק הוא המשיך לדבר אלי בצורה מעליבה ומשפילה ביותר "תני כבר את הכסף " "נו כבר" כשהחזיר לי עודף "זוזי מפה" הכל בקולי קולות באופן מזעזע.ביקשתי ממנו להפסיק לצעוק ולהרגע אך ללא הועיל, הנוסעים באוטובוס היו המומים מההתנהגות שלו וניסו להרגיע אותי.
אני מבקשת לא לעבור לסדר היום , אין לי ספק שעוד נוסעים נפגעו מהיחס המשפיל והמעליב של הנהג. כשביקשתי לדעת את שמו אמר לי "עוד אינטלגנטית אחת שחושבת את עצמה".זוזי זוזי מפה"
שמו של הנהג נרקיס חנוך
לא יתכן שאיש ציבור יעליב ללא כל סיבה נוסע שלא פגע בו או בכל דרך שהיא בהתנהלות השגרתית של הנסיעה.
אדם כזה לא יכול לעבוד עם ציבור אנשים.
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם גב' ברבי והתברר, כי מדובר בקו שירות של חברת "דן".
אנא העבירו את הפניה למפעיל המתאים.
תגובה:
העברת הפניה לחברת "דן". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה