פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה < נושא התלונה:
בן נון אלירן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני עובד בעיר הבהדים ויוצא לתחנה קוו 58 לירוחם כמעט באותה שעה כל יום 5 פעמים עברה נהגת שאינני יודע את שמה ולא עצרה בתחנה ואפילו יותר מזה פעם אחת עצרה כ 20 או 25 מטר מהתחנה הורידה 3 נוסעים וסימנה לי בתנועות ידיים שאין מקום לא מבין אם אין מקום למה העלת את השלוש האלו זה אומר שאת בחריגה כבר יותר משלוש נוסעים ועצרת והורדת נוסעים במקום שמסכן אותם הגשתי תלונות על רותה נהגת וממתין לתשובה זה (א)
היום בתאריך 26\8 ישבתי באותה התחנה וממתין לאוטובוס בשעה 12:23 עבר קו 58 נהג אחר כמובן וההמשך ידוע
לא עצר בתחנה ואפילו לא נכנס לנתיב מראש בקיצור עושים מה שבא להם כמה שבא להם ואיך שבא להם בושה וחרפה חברה של חאפרים
אני הולך בכל הכוח וכבר התחלתי במכתב חריף למשרד התחבורה
לא חשבתי אף פעם להסריט עם כל הנסיון המר במקום הזה אבל ממחר אני יכין את המצלמה בכל פעם שאני יגיע לאותה תחנה ויגיע עם זה גם לערוצי החדשות בטלוויזיה וכו וכו
תודה מראש אלירן
עוגמת נפש סוג הנזק :
סוף לזלזול פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
בכדי לבדוק ולטפל בפנייתו של מר בן נון, צריך לציין את שם התחנהמספר התחנה בה ממתין לכיוון ירוחם ברשימת התחנות לא קיימת תחנה בשם "עיר הבהדים".

רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם מר בן נון אך מאחר ולא יכול היה לדבר נמסר לאשתו מספר טלפון לחזרה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח לצורך ברור שםמס תחנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה