פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפליה בשירות מטרופולין מאשר שאר החברות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני אזרחית ותושבת הארץ נוסעת בקו 13 כל יום כמו הרבה אנשים .. ברצוני להתלונן על כך: 1. המרחק בין טירה ולכפר סבא קצר מאשר המרחק בין תל אביב לכפר סבא אך התשלום בערך זהה...!!2. אין אפשרות לחופשי חודשי בקו 13 כמוהו כמו שאר הקווים !!!3. הטבת נסיעת המעבר שבוטלה משום סיבה הגיונית כלל.. אני פניתי אליכם ובתקווה לשיפור ובינתיים אני מגייסת עוד אזרחים ״נוסעים״ כמו ויש הרבה שמסכימים למה שהעליתי לכם ... לתושמת לבכם .. תודה
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה, אך ללא הצלחה והושארה הודעה קולית עם מספר טלפון לחזרה.
אנו פועלים מתוקף רישיונות קווים של משרד התחבורה. ברישיונות אלה נקבע קוד מחיר הנסיעה, תעריף הנסיעה ליעדים השונים וחוזי הטעינה השונים.
בהתאם למדיניות המחירים כפי שעודכנה ברפורמה האחרונה על ידי משרד התחבורה, מחיר הנסיעה בין טירה וכפר-סבא הינו 10.70 ₪.
עוד הוחלט כי חוזה החופשי חודשי של אזור 21 אזור השרון ונסיעות המעבר יהיו תקפים בתוך גבולות הרפורמה האחרונה אשר הונהגה על-ידי משרד התחבורה בלבד. כיוון וטירה ממוקמת גאוגרפית מחוץ לגבולות הרפורמה הטבות אלה לא חלות על הנוסעים משם.
תגובה:
להסבר מפורט יותר אודות רפורמת התעריפים, אשמח לעמוד לרשות גב' נארימאן במספר 073-2634610. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה